Toetsenbord blijft hangen :(

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
De laatste dagen gebeurt het steeds vaker dat ineens m'n toetsenbord blijft hangen. Alle lampjes gaan dan aan, en hij doet niets meer. Ik moet dan de computer uitzetten, en ook de voeding uitzetten (knop achter pc), even op m'n toetsenbord rammen daarna, en dan de hele zooi weer opstarten. Dan maar weer wachten totdat het weer gebeurt :( . Het is een standaard toetsenbord, met een extra Fn toets, verder niks multimedia.

Config:

Bp6 met celly 550
ATX maxitower van Funprice

Oja, en de hele zooi draait op Win2000pro. Met windows 98Se gebeurde het ook weleens, maar de laatste dagen nu steeds vaker!

Volgens mij is dat het belangrijkste...

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Hmmm... ik had vroeger geen aarde aan me PC hangen en toen had ik dat ook weleens... ook netwerk was afentoe gaar... na aarden heb ik er geen last meer van gehad...
Je zou ook kunnen kijken of er geen vuil aan de stekker of in het toetsenbord zit.
Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik had vroeger nog iets vreemder... Stond er ERROR: KEYBOARD NOT FOUND PRESS F1 TO ENTER BIOS SETUP

Verwijderd

dit had ik eerst ook eens.....het bios zei toen niets.. dit kwam bij mij door iets te vrolijk overclocken van de isa bus (?!)
wat bij mij hielp was de isa-bus op 8 mhz houden, en 16bit en 8bit I/O recovery time
(onder chipset features in bios) naar 2 op te
krikken.

Probeer het eens...

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

hahaha, ik had een fout gemaakt waardoor m'n hele computer niet wilde opstarten omdat het keyboard niet gezien werd.
bleek dat ik een jumpertje verkeerd had gezet en keyboard lock geactiveerd had. :( kostte me een anderhalve dag om dat stomme probleem op te zoeken. Kut man (sorrie dames). Zolang het keyboard maar gezien wordt is alles op te lossen. zonder keyboard krijg je van die leuke effecten als:

keyboard not detected, press f1 to enter bios!!
enzo!!
ik snap niet wie dat soort errors verzonnen heeft maar dat moet toch zeker het resultaat zijn van overwerk na een avond goed doorhangen!! ;)