[Outlook 2003] Weergave html e-mail duurt lang*

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Vdub
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07-2025

Vdub

Wie anders?

Topicstarter
Ik heb een probleem met het openen van html-mail in outlook 2003, als ik dat doe dan duurt het heel lang(ca 5min) voordat ie dat mailtje weergeeft.

Met plain-text mail doet ie dat niet, ik ben al aan het stoeien geweest met afbeeldingen wel/niet weergeven en heb de beveiligingszone al aangepast, maar niets helpt.

WinXP Pro SP2, @home 4mbit breedband

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Virusscanner, firewall oid die in de weg zit? <-- is er een proces dat CPUtijd opslokt en heeft OL volledige toegang tot het internet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Herstel: [rml][ Outlook 2k3] openen html mail lockup[/rml] liep al, een topic per vraag is genoeg en dit topic gaat dan ook dicht. Na 24 uur mag je best hje eigen toppic omhoogkicken voor aandacht (en met enige nieuwe info), dan is het wel weggezakt :)

Reageer daar even met het antwoord op de vragen. Zeg er meteen even bij welk OS en wlek patchniveau van OS en Office :) <-- en update beiden als het niet uptodate is ;)

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 12-12-2004 16:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.