Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FAN] molex vrouwtje en mannetje ??

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey All...
Zit net dus alles aan te sluiten zie ik het volgende mijn fans hebben een mannetje en een vrouwtje stekker aan 1 zitten zeg maar...
Maar mijn voeding heeft alleen een vrouwtje.. wat moet ik dan doen met het vrouwtje aan mijn voeding ?? of kan ik het zeg maar doorlussen ?? dus fan op fan en dan op voeding ? of moet ik voeding op fan en dan een vrouwtje open laten ?? snappen jullie het ??
Hoop op een spoedige reactie

Specs:
Mobo: MSI K8N Neo2 Platinum 939
Proc: 3500 +
Geheugen Kingston HyperX 1024
Voeding Thermaltake..

Alvast bedankt..
En oja als je bijvoorbeeld een fan verkeerd aansluit kan dit dan funest zijn voor je mobo ?? of voor de fan ?? of wat dan ook ? is dit ook zo bij andere stekkertjes als je dat verkeerd doet ??

GReetz

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
je kunt het vrouwtje gewoon openlaten, of er andere fans op doorlussen

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:25
je moet gewoon het vrouwtje van de voeding aan het mannetje van de fan doen, dat er ook nog een vrouwtje aan de fan zit is omdat je de fan dan bijvoorbeeld ergens tussen kan hangen (als je weinig molex stekkers heb) of je kan meerdere achter elkaar hangen
ArchettA schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:25:
je kunt het vrouwtje gewoon openlaten, of er andere fans op doorlussen
waarom ben jij me net voor :(

[ Voor 40% gewijzigd door 3ddie op 12-12-2004 14:27 ]

Verwijderd

De tweede aansluiting aan de fan is inderdaad om een volgend apparaat aan te kunnen sluiten.

Is dit niet een heel klein beetje te basic :x?

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
laat me ook 'ns

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dat is puur om door te lussen, zo kan je een fan aansluiten, zonder een molexaansluiting op je voeding kwijt te zijn, want die zijn soms wat schaars :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.