Hallo, ik heb de search gebruikt en er kwam geen oplossing uit die mijn probleem verhielp. Ook wil ik mij nu alvast excuseren voor enige typfouten die ik maak, aangezien ik met links typ omdat mijn rechterhand is gebroken.
Als ik probeer inteloggen op MSN (MSN Messenger en Windows Messenger hetzelfde probleem) krijg ik de volgende foutmelding:
Microsoft® .NET Passport was temporarily unable to complete your request. Please try again later.
Dit heb ik alleen bij mijn @gamed.nl account, mijn @gmx.net account en andere accounts werken gewoon en daar kan ik wel op inloggen.
Als ik bij.NET Passport Sign-in mijn goede user+pass invul krijg ik:
Microsoft® .NET Passport was temporarily unable to complete your request. Please try again later.
voer ik een fout password in krijg ik de foutmelding:
Type your .NET Passport sign-in e-mail address and password correctly. Remember, passwords are case-sensitive.
Het password is dus nog gewoon goed kan je hieruit opmaken.
Voorderest heb ik helemaal niets aan de instellingen veranderd (gisteravond deed hij het nog) en heb ik ook al de regsvr32 softpub.dll zonder goed resultaat gebruikt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, heb het bericht met grote moeite getypt
Als ik probeer inteloggen op MSN (MSN Messenger en Windows Messenger hetzelfde probleem) krijg ik de volgende foutmelding:
Als ik op OK druk:Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat er een probleem is met je .NET Passport.
Klik op OK voor meer informatie op de website van .NET Passport. 0x81000303
Dit heb ik alleen bij mijn @gamed.nl account, mijn @gmx.net account en andere accounts werken gewoon en daar kan ik wel op inloggen.
Als ik bij.NET Passport Sign-in mijn goede user+pass invul krijg ik:
voer ik een fout password in krijg ik de foutmelding:
Type your .NET Passport sign-in e-mail address and password correctly. Remember, passwords are case-sensitive.
Het password is dus nog gewoon goed kan je hieruit opmaken.
Voorderest heb ik helemaal niets aan de instellingen veranderd (gisteravond deed hij het nog) en heb ik ook al de regsvr32 softpub.dll zonder goed resultaat gebruikt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, heb het bericht met grote moeite getypt