Toon posts:

[MSN] foutmelding: 0x81000303

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb de search gebruikt en er kwam geen oplossing uit die mijn probleem verhielp. Ook wil ik mij nu alvast excuseren voor enige typfouten die ik maak, aangezien ik met links typ omdat mijn rechterhand is gebroken.

Als ik probeer inteloggen op MSN (MSN Messenger en Windows Messenger hetzelfde probleem) krijg ik de volgende foutmelding:
Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat er een probleem is met je .NET Passport.

Klik op OK voor meer informatie op de website van .NET Passport. 0x81000303
Als ik op OK druk:
Microsoft® .NET Passport was temporarily unable to complete your request. Please try again later.

Dit heb ik alleen bij mijn @gamed.nl account, mijn @gmx.net account en andere accounts werken gewoon en daar kan ik wel op inloggen.

Als ik bij.NET Passport Sign-in mijn goede user+pass invul krijg ik:
Microsoft® .NET Passport was temporarily unable to complete your request. Please try again later.

voer ik een fout password in krijg ik de foutmelding:
Type your .NET Passport sign-in e-mail address and password correctly. Remember, passwords are case-sensitive.

Het password is dus nog gewoon goed kan je hieruit opmaken.

Voorderest heb ik helemaal niets aan de instellingen veranderd (gisteravond deed hij het nog) en heb ik ook al de regsvr32 softpub.dll zonder goed resultaat gebruikt.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, heb het bericht met grote moeite getypt :)

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:38
Werkt je account wel op een site die Microsoft Passport gebruikt? Dat helpt je vast niet verder, maar dan heb je in ieder geval iets meer informatie over wat er niet werkt...

Eén zo'n site is http://www.gotdotnet.com/

Verwijderd

Heb op dit moment dezelfde melding.

Zal wel een storing zijn.....

Verwijderd

Topicstarter
rollebol schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:12:
Werkt je account wel op een site die Microsoft Passport gebruikt? Dat helpt je vast niet verder, maar dan heb je in ieder geval iets meer informatie over wat er niet werkt...

Eén zo'n site is http://www.gotdotnet.com/
in mijn startpost staat dat ik dat geprobeerd heb, en dat het niet werkt.

@ DustyDog, eigenlijk goed nieuws, ik dacht dat ik de enige was want voorderest werkt het bij iedereen die ik ken :9

Verwijderd

Wat ik altijd doe bij MSN/Hotmail problemen, is eerst een dag wachten voordat ik begin met het zoeken naar het eventuele probleem. In 99% van de gevallen zijn de problemen over, en lag het dus aan MSN/Hotmail.

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
Heb deze melding ook ... Storing ergens?

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Vrieskist schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:22:
Heb deze melding ook ... Storing ergens?
Volgens de service check zijn er geen storingen op MSN Messenger

@ Br@m, toen ik het berivcht ging typen was dat andere topic er nog niet

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 14:33 ]

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik zag dat mijn topic gesloten was met de mededeling "zal wel ergens een storing zijn", maar op de bekende check lokaties is er geen enkele storing gemeld.
En het is wel ubervreemd dat best veel mensen er dus blijkbaar last van hebben... :(

Overigens geeft ie bij het aanmelden van een .net ding wel aan dat password fout is (als ik een foute intiep) en bij de goede krijg ik het login venster gewoon weer terug zonder meldingen...

[ Voor 31% gewijzigd door iAR op 12-12-2004 15:29 ]

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik heb dit ook, ik dacht de enige te zijn en vreesde al dat ze me gebanned hadden ofzo :X

MSN geeft idd aan GEEN storingen te hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door m-m op 12-12-2004 15:31 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[google=0x81000303]
Should do the trick... ;)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ja... Ik heb dit dus ook. Erg irritant, dit is dus een van de redenen waarom ik het liefst van msn af wil (het probleem is om de rest van de mensen mee te krijgen).
Zit nu noodgedwongen op oud adres, met allemaal mensen die ik eigenlijk niet meer hoef te spreken :P

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

GJ-tje schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:33:
[google=0x81000303]
Should do the trick... ;)
Lijkt me niet dus...
het is vreemd dat meerdere mensen daar ineens last van hebben, toch? Lijkt me niet dat iets dat .dll bestand bij meerdere mensen heeft ge**** (whatever). Overigens werkt die oplossing ook niet.

• talpje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025
Ik heb er momenteel ook last van ja (met m'n gmail login naam) terwijl het goed werkt met mijn hotmail account. Daar zal het probleem waarschijnlijk ook liggen denk ik.

Hoop dat het snel opgelost wordt!

mekkerrrrrrrrrrrr

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

En nog steeds problemen... kunnen ze de reset knop weer niet vinden :?

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:26

dbzfan

Nee.

Heb het probleem ook met m'n @home account. Erg vervelend, is al de hele dag zo...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, zo'n opsomtopic is niet bepaald nuttig. Nu Brunos weet dat het niet aan zijn PC ligt, kan dit topic wel dicht ook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.