[98] Virus of ander probleem?*

Pagina: 1
Acties:

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-02 22:51

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Topicstarter
vandaag effe een ander MB in een pc douwen

wat problemen met drivers alles drivers in veiligemodes verwijderd

hierna een herinstallatie van win 98se ( officiele versie )
het is een bedrijfs computer waar ook de boekhouding op staat dus formateren is geen optie

nu krijg ik dit na het win98 scherm

Afbeeldingslocatie: http://www.sebastiaanvanbaarsen.com/plaatjes/PICT0037.jpg

gaat niet meer weg :(

is dit een soort virus ??

plaatjes lijkt een soort muis

norton in veilige modus laten zoeken maar niks gevonden

wie weet wat dit is echt een probleem

bord wat er in zat : asus p3b-f met een 500mhz pentuim
nu een msi kt7-turbo met een xp 2400+
drivers heb ik veiligmodus eruit geflikkerd en hierna een herinstallatie uitgevoerd van win 98SE

lijkt mij een virus

iemand een idee ik hoor het graag

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je je geheugen en harde schijf al eens goed getest? En voor alle devices andere drivers geprobeerd? Hangt die pc rechtstreeks aan internet? Met welke virusscanner en firewall precies? Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. en Windows XP en 2000 BSOD guide al eeng gelezen? Verder pas ik de titel even aan :
'virus of ander probeleem !!??' > [98se] Rare beelden op scherm, wellicht virus?'

Zo staat je OS vooraan, zoals in Windows Operating Systems - Policy beschreven. Wat heb je al kunnen vinden met google en de GoT search?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah, met deze topic gaat er in ieder geval geen oplossing komen - een topic titel is een soort van uithangbord voor je topic, en op deze manier is het wel heel erg matig - ik pas die topic titel dan ook eventjes aan :)

Verder zal je echt veel meer informatie moeten geven - wanneer krijg je dit scherm, wat heb je exact gedaan, en dergelijke. Daarnaast wil ik je vragen net te doen alsof je een beetje moeite doet voor dit topic, gebruik bijvoorbeeld af en toe eens een hoofdletter of een punt enzo :)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:27
Kopieer je 'belangrijke' bestanden even naar een andere schijf en herinstalleer het lijkt me een beter optie. En ik denk dat een 'virus' idd je opstartscherm heeft vervangen oid.

[quote] hierna een herinstallatie van win 98se ( officiele versie )

dit soort installaties lossen niet altijd zulke problem op, tenzij je ze uitvoert op een 'schone harddisc die geformat is' en zo te lezen heb jij dat niet gedaan