Ere wie ere toekomt, van voelspriet
Google heeft een nieuwe service die momenteel in beta versie is, namelijk google suggests.
Als je een woord in google intikt geeft google voorbeelden van veel gebruikte zoektermen.
Ik heb er even mee gespeeld, of je er beter door kan zoeken, ik weet het niet. Wel heb ik me er mee vermaakt om te kijken de suggesties zijn als ik enschede intik. Heeft iemand functionele voordelen kunnen verzinnen, naast dat je mischien iets minder hoeft in te tikken als je een hotel in Amsterdam zoekt?
http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en
Google over google suggests
edit:
Dus niet, bleek tweakers.net toch eerder te zijn
Dus niet, bleek tweakers.net toch eerder te zijn
Google heeft een nieuwe service die momenteel in beta versie is, namelijk google suggests.
Als je een woord in google intikt geeft google voorbeelden van veel gebruikte zoektermen.
Ik heb er even mee gespeeld, of je er beter door kan zoeken, ik weet het niet. Wel heb ik me er mee vermaakt om te kijken de suggesties zijn als ik enschede intik. Heeft iemand functionele voordelen kunnen verzinnen, naast dat je mischien iets minder hoeft in te tikken als je een hotel in Amsterdam zoekt?
http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en
Google over google suggests
As you type into the search box, Google Suggest guesses what you're typing and offers suggestions in real time. This is similar to Google's "Did you mean?" feature that offers alternative spellings for your query after you search, except that it works in real time. For example, if you type "bass," Google Suggest might offer a list of refinements that include "bass fishing" or "bass guitar." Similarly, if you type in only part of a word, like "progr," Google Suggest might offer you refinements like "programming," "programming languages," "progesterone," or "progressive." You can choose one by scrolling up or down the list with the arrow keys or mouse.
[ Voor 51% gewijzigd door Tukk op 14-12-2004 14:10 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.