Ik heb sinds vanochtend een raar probleem. Ik probeerde in te loggen bij messenger en ik kreeg de volgende foutmelding:
- niet mijn mijn niet-hotmail account inloggen op msn messenger
- wel met een hotmail accountje inloggen
- nergens op een .net site inloggen (krijg dan geen melding, alleen het login scherm terug).
- ik kan wachtwoord (icm met bovenstaande regel) dus niet wijzigen
- in xp wil de laatste (?) stap van het opnieuw instellen van de .net wizard niet voltooien.
- op een andere pc ook niet inloggen.
Gisteravond werkte het nog, en die 0x81000303 wat op het fourm op foute mail/password slaat, maar ik vind niks terug daarvan in de foutmelding en heb het meerdere malen geprobeerd...
Na een klik op OK verschijnt de volgende verhelderende informatie:Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat er een probleem is met je .Net Passport.
Klik op OK voor meer info op de website van .Net Passport. 0x81000303
Wat is hier aan de hand? Ik kan:De Microsoft® .NET Passport-service was wegens een tijdelijk probleem niet in staat aan je verzoek te voldoen. Probeer het later opnieuw.
- niet mijn mijn niet-hotmail account inloggen op msn messenger
- wel met een hotmail accountje inloggen
- nergens op een .net site inloggen (krijg dan geen melding, alleen het login scherm terug).
- ik kan wachtwoord (icm met bovenstaande regel) dus niet wijzigen
- in xp wil de laatste (?) stap van het opnieuw instellen van de .net wizard niet voltooien.
- op een andere pc ook niet inloggen.
Gisteravond werkte het nog, en die 0x81000303 wat op het fourm op foute mail/password slaat, maar ik vind niks terug daarvan in de foutmelding en heb het meerdere malen geprobeerd...