okay, ik heb hier een spel liggen (geleend van een vriend) genaamd: Neon Genesis Evangelion

Dit lijkt me een uber kewl spel aangezien ik ook enorm fan ben van de anime serie, plus dat ik het intro filmpje al vanaf de game DVD afgespeeld heb
nu het probleem, het is de japanse verie van het spel
opzich voor mij niet zo'n super probleem, niet dat ik de kanji kan lezen ofzo, maar verstaan lukt aardig en met in het menu gewoon wat proberen kom je een heel eind 
maargoed, als ik het spel probeer te installeren, start installshield, en die laad wat (met vage tekens (moet kanji zijn maar dat ondersteunt mijn pc natuurlijk niet
) en dan krijg ik error 1155

en bij het klikken op OK sluit instalshield
is er geen manier om het spel toch te installen???
ik wil hem echt super graag spelen 
Ik geloof niet dat dit spel ook in een engelse versie uitgebracht is
maar dat kan ik mis hebben natuurlijk, iemand enig idee?
google levert wat hits op naar sites waar ze het over de game hebben, maar in een stel wazige taaltjes, waar k verder nie veel wijs uit kom, of sites met screens met japase kanji in de screes wat er op duidt dat ze de zelfde versie hebben als ik hier heb liggen dus
ben ovirgens nog steeds aan het searchen op t net
Dit lijkt me een uber kewl spel aangezien ik ook enorm fan ben van de anime serie, plus dat ik het intro filmpje al vanaf de game DVD afgespeeld heb
nu het probleem, het is de japanse verie van het spel
maargoed, als ik het spel probeer te installeren, start installshield, en die laad wat (met vage tekens (moet kanji zijn maar dat ondersteunt mijn pc natuurlijk niet

en bij het klikken op OK sluit instalshield
is er geen manier om het spel toch te installen???
Ik geloof niet dat dit spel ook in een engelse versie uitgebracht is
google levert wat hits op naar sites waar ze het over de game hebben, maar in een stel wazige taaltjes, waar k verder nie veel wijs uit kom, of sites met screens met japase kanji in de screes wat er op duidt dat ze de zelfde versie hebben als ik hier heb liggen dus
ben ovirgens nog steeds aan het searchen op t net
[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 12-12-2004 12:59 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram