Nadat ik de reactie van Fewture las op een artikel op tweakers over de OCZ 520 watt (http://www.tweakers.net/nieuws/34230/?highlight=ocz), waarin hij stelt dat je best de voltages op 12.5; 5.5 en 3.6 kan zetten, heb ik zelf wat info proberen zoeken over de ideale voltages. Buiten de standaard afwijkingen ed. heb ik niets gevonden.
Zelf dacht ik steeds dat alles in orde was als de voltages binnen de marges bleven (dan is het ook in orde, maar een tweaker wil beter
). Ik beschik zelf ook al een tijde over een OCZ voeding, de 420 watt. Natuurlijk geloof ik Fewture wel, maar langs de andere kant twijfel ik wel. Zijn er mensen die kunnen bevestigen wat Fewture zegt? En is er geen kans op overvoltage?
Zelf dacht ik steeds dat alles in orde was als de voltages binnen de marges bleven (dan is het ook in orde, maar een tweaker wil beter
offtopic:
De reden wrm ik dit topic in die-hard overclocking & cooling zet is omdat je niet aan je voltages prutst, zonder dat je je pc overclocked.
De reden wrm ik dit topic in die-hard overclocking & cooling zet is omdat je niet aan je voltages prutst, zonder dat je je pc overclocked.
[ Voor 9% gewijzigd door Frigolamptje op 12-12-2004 15:11 ]