Toon posts:

[iPod] iSkin of Podsleevz*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er aan te denken om een hoesje voor m'n Ipod (mini) te kopen en ik zit hevig te twijfelen tussen deze twee.

Mijn grootste punt van zorg is of de podsleevz beeldbeschermer wel goed werkt, want ik heb op een ander forum gehoord dat dat aan je scherm plakt en dan ook nog krasjes veroorzaakt. Ook vraag ik me af of de ipod door de iskin niet veel groter word want dit is juist de reden dat ik de ipod mini heb!

Sowieso ben ik benieuwd naar gebruikerservaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik heb een Podsleevz, en het venster plakt idd tegen je scherm. Maar hoe dat nu krassen kan veroorzaken snap ik niet. Wel zou het kunnen wanneer en rommel tussen zit oid, maar dat zie en voel je vrij goed. Mij bevalt 'ie tot nog toe iig erg goed. Lekker dun.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:55

chem

Reist de wereld rond

titel-change

Hoe moeilijk is het toch om de hoofdletters op de juiste plaats te krijgen? Dus een iPod, niet een Ipod, etc. etc.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor... zo'n probleem lijkt het me toch niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik een 4g iPod 20GB. De podsleeve heeft inderdaad mijn display nogal beschadigd. Nu heb ik een iSkin EVO2 en die heeft wel een goede display bescherming.

De iSkin maakt mijn iPod nogal wat zwaarder en dikker, maar kan wel weer tegen een stootje. Er gaat wel behoorlijk wat vuil tussen zitten, waardoor dit keer niet het display beschadigt, maar de rest wel (vooral zand is funest!).

Kortom, ze zijn allebei niet ideaal. Ik heb erover gedacht het plastic uit mijn podsleeve te slopen, maar dan heb je helemaal geen bescherming meer voor je display. Misschien ga ik wel gewoon zonder sleeve of skin over straat voortaan.

Wat een flauwe opmerking van chem, zeg! Lever liever een relevante bijdrage aan deze thread.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe komt het dan dat het plastic van je podsleevz je scherm beschadigd? dat vind ik eigenlijk wel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:45:
hoe komt het dan dat het plastic van je podsleevz je scherm beschadigd? dat vind ik eigenlijk wel vaag
Het plastic van de sleeve hecht in feite aan je display. Misschien dat het toch iets schuift, waardoor het krassen aanbrengt.

Het harde plastic 'raampje' van de iSkin rust op vier rubberen dopjes, waardoor het geen contact maakt met je display.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Ik heb een iSkin EVO 2, voor mijn 4e gen Pod. En echt een ideale uitvinding, geen krassen nix, een keer in de zoveel tijd lkkr wassen. Goed drogen, en alles ruikt weer lkkr fris :D

Echt een superbescherming vind ik het. Vanuit de VS gehaald via de site van iSkin, en dan binnen 1 week in huis via UPS. Kortom, super product, super service, en superprijs. Zeker met de gunstige dollar koersen, wij als euro mensjes!

..::System Specs::..

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ikzelf heb een iSkin en ben er erg tevreden over. Wel was het zoeken hoe je de iPod er in moet krijgen want de handleiding zit vanbinnen. En er zit ook nog eens een kortonnen iPod mini in dus ja is beetje zoeken.

Dacht eerst dat daar iets zou inzitten die hem splitst bovenaan ofzo maar nee hoor is er niet. Alles gaat via de schermopening. Ik heb de riemclip er wel van gedaan omdat mijn iPod dan niet al te groot wordt. Ben er heel tevreden over.
Pagina: 1