| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Als het goed is zie je in je apparaatbeheer ook gewoon dat het apparaat werkt. Alleen kent windows nog geen mogelijkheid om draadloos te communiceren... mij is het nooit gelukt en overstappen op windows xp was makkelijker. Maar ik zal even voor je zoeken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Wel vreemd ik heb wel gewoon een draadloze verbinding op een Windows 2000 PC, het is wel een USB adapter met een apart programma waar ik alle instellingen (zoals beveiliging, SSID enz). Is er niet een tooltje te downloaden die de verbindinginstellingen overneemt van Windows? Het is wel zo dat Windows 2000 de verbinding als een gewone bedrade verbinding herkend.Scorperito schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:47:
Niet helemaal, je moet het als volgt zien: Die driver laat je Windows alleen het apparaat kennen, de manier waarop Windows draadloos kan communiceren is weer iets anders.
Als het goed is zie je in je apparaatbeheer ook gewoon dat het apparaat werkt. Alleen kent windows nog geen mogelijkheid om draadloos te communiceren... mij is het nooit gelukt en overstappen op windows xp was makkelijker. Maar ik zal even voor je zoeken.
Je kan het tooltje van de fabrikant gebruiken als de fabrikant er één voorzien heeft. Ik gebruik ook de software van Siemens voor mijn draadloze kaartje in m'n laptop omdat de Wireless Zero Configuration van XP niet goed werkt bij mij. Dan moest ik wel even aangeven dat ik Windows 2000 had en daarna de XP driver installeren.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:44:
[...]
Wel vreemd ik heb wel gewoon een draadloze verbinding op een Windows 2000 PC, het is wel een USB adapter met een apart programma waar ik alle instellingen (zoals beveiliging, SSID enz). Is er niet een tooltje te downloaden die de verbindinginstellingen overneemt van Windows? Het is wel zo dat Windows 2000 de verbinding als een gewone bedrade verbinding herkend.
Edit: Dit zie ik staan op de Sitecom website over Windows XP:
Het lijkt me dat je hetzelfde kunt doen (de instellingen veranderen bij de eigenschappen van je drivers dus) voor Windows 2000 aangezien die de Wireless Zero Configuration ook niet heeft.This could be caused by the Wireless Zero Configuration service. To disable it go to control panel, click ‘Administrative Tools’, then open ‘Services’, scroll down to the ‘Windows Zero Configuration Service’, go in to it’s properties to disable it. You can manually configure the Wireless adapter, by going to the adapter properties in network connections, click configure, all configurable options are listed under the ‘Advanced’ tab. Please note that if you disable the Wireless Zero Configuration service, you will not be able to configure the adapter through the Windows Wireless tab.
[ Voor 39% gewijzigd door Admiral Freebee op 12-12-2004 12:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
welk service pack heeft de 2000 installatie? De driver niet goed herkennen lijkt me namelijk een beetje...*censuur*.
En dat je sitecom utility moet gebruiken spreekt voor zich.