[XP] SP2 + Forceware werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Gisteren heb ik winXP met SP2 geinstalleerd op mijn laptop, alles gaat goed, alleen als ik de nieuwe forceware drivers download en heb geinstalleerd, doen ze het niet. Volgens het programma is de installatie goed verlopen, maar als ik dan opnieuw opstart zijn de drivers nog steeds niet geinstalleerd.

Op mijn andere pc heb ik ook WinXP met SP2 geinstalleerd, en daar doen de forceware drivers het gewoon.

iemand tips?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Krijg je iets van foutmeldingen? Een melding in je eventlog? Een setup logfile? :)

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-04 13:52
heb je wel de niet beta , want die kunnen natuurlijk wat problemen geven he

LinkedIn
BlackIntel

• darklord007
nee, dat is het rare, hij geeft geen foutmelding, en ik heb ook niet de beta. Ik heb zowel de multylanguage als de gewone geprobeerd. Hij zegt dat het succesvol is afgerond, maar als ik dan restart zijn ze nog steeds niet geinstalleerd. verder staat bij apparaatbeheer dat alles correct werkt.

• EvilWhiteDragon
waarom zo ie dan nog niet geinstaalled zijn ?

LinkedIn
BlackIntel

• darklord007
omdat:

er niks staat bij beeldschermeigenschappen, en het beeld hapert als ik een venster verschuif.

ik heb gewoon alles doorlopen zoals het moet, het is een zuivere install, dus ik snap het ook niet. ga nu maar weer eens formatten en dan eens de originele drivers die bij de laptop zelf zaten proberen.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:22
darklord007 schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:13:
Gisteren heb ik winXP met SP2 geinstalleerd op mijn laptop, alles gaat goed, alleen als ik de nieuwe forceware drivers download en heb geinstalleerd, doen ze het niet. Volgens het programma is de installatie goed verlopen, maar als ik dan opnieuw opstart zijn de drivers nog steeds niet geinstalleerd.

Op mijn andere pc heb ik ook WinXP met SP2 geinstalleerd, en daar doen de forceware drivers het gewoon.

iemand tips?
Weet je wel zeker dat je videokaart ondersteund wordt door die forceware drivers ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van die drivers, welke kaart, wat zijn de meldingen in het insallatielog van de drivers, en zie je iets in het event-log :?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:43
Windows SP2 installeerd standaard ook al drivers, maar dit keer betere dan die bij de kale Windows XP zaten. Je moet ze nóg een keer installeren en je zal zien dat hij het ineens wel doet. daarbij *niet* de drivers die al geïnstalleerd staan uninstallen, want dan zal hij gelijk weer de standaard Windows drivers eroverheen gooien.

Ik heb dat ook bij een verse installatie, de eerste keer dat ik de drivers installeer zie ik helemaal niks gebeuren, hij gooit alleen de drivers van windows eraf. De tweede keer installeren degaust mijn scherm zoals ze dat altijd al deden bij de installatie van drivers (waarom weet ik niet, maargoed). Bij de eerste keer installeren deden ze dat niet.

[ Voor 35% gewijzigd door OnTracK op 12-12-2004 11:59 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• darklord007
nou het is een GeForce4 GO 488, en de driver versie 66.93, nu heb ik eens geprobeerd de drivers die standaard bij de pc zaten te installen, en deze doen het wel gewoon, zal er dan maar mee moeten leven.

bedankt voor het meedenken.

• EvilWhiteDragon
je zou eigenlijk voor de beste prestatie met jou chip ff naar de 45.23 (meen ik) detonetor moeten kijken. die werkt voor mij iig het beste op een gf 4 ti 4600, ook dan de niewere drivers

LinkedIn
BlackIntel

Pagina: 1