Ik heb vandaag Colin McRae Rally 2005 gekocht, en nu heb ik hem even gespeeld. Al vanaf het begin af aan heeft dit spel een geluidsprobleem.Dit is:
Als ik de camera achter de auto heb hangen hoor ik normaal alle geluiden behalve het motorgeluid. Behalve als ik dan langs rotsen rijd, dan hoor ik aan die kant ook het geluid. (dit zal eax 4 wel doen)
Heel soms komt het geluid wel door. Als ik eax 4 uit zet, dan blijft het hetzelfde.
Ik zou toch echter gewoon normaal geluid moeten krijgen als ik het spl speel, dus ook motorgeluid?
Bij Colin McRae 3 en 4 was dit ook al, en het lijkt me dan ook niet normaal dat dit zo hoort. Ik heb overigens de patch geinstalleerd.
Mijn systeemspecs zijn:
Processor: Intel Pentium 4 2,8 Ghz
Mobo: Asus P4C800 Deluxe
Geluidskaart: Creative Audigy 2 Platinum Ex
Videokaart: Sapphire Radeon 9800XT 256 MB
HDD: totaal 600 gb
voeding: 420 watt
+ dvd-brander en nog wat van dat spul...
/edit: Ik gebruik een Logitech Z-5500 speakerset
Als ik de camera achter de auto heb hangen hoor ik normaal alle geluiden behalve het motorgeluid. Behalve als ik dan langs rotsen rijd, dan hoor ik aan die kant ook het geluid. (dit zal eax 4 wel doen)
Heel soms komt het geluid wel door. Als ik eax 4 uit zet, dan blijft het hetzelfde.
Ik zou toch echter gewoon normaal geluid moeten krijgen als ik het spl speel, dus ook motorgeluid?
Bij Colin McRae 3 en 4 was dit ook al, en het lijkt me dan ook niet normaal dat dit zo hoort. Ik heb overigens de patch geinstalleerd.
Mijn systeemspecs zijn:
Processor: Intel Pentium 4 2,8 Ghz
Mobo: Asus P4C800 Deluxe
Geluidskaart: Creative Audigy 2 Platinum Ex
Videokaart: Sapphire Radeon 9800XT 256 MB
HDD: totaal 600 gb
voeding: 420 watt
+ dvd-brander en nog wat van dat spul...
/edit: Ik gebruik een Logitech Z-5500 speakerset
[ Voor 3% gewijzigd door TranceSetter op 12-12-2004 03:27 ]