Toon posts:

[XP] "Koppelingen" map blijft terugkomen in IE*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zoals iedereen mijn eigen favo's....
Maar telkens als ik Internet Explorer opnieuw open, staat er weer die irrtante map "koppelingen"....
Ik kan hem dan wel verwijderen, maar zodra ik IE afsluit, en weer open, staat hij er rustig weer.....

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat die map niet meer terug komt?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even in je Internet Explorer's toolbar de 'Koppelingen' balk uitschakelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken?

Vertel nog even welke Windows versie je het hier over hebt, en - heel belangrijk - wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen? :)

Ik pas verder even je topic titel aan, met deze topic titel ("Favorieten...."koppelingen"") kunnen we helemaal niets :)

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Yes! TweakUI downloaden. Van microsoft XP powertoys

In het programma, onder Explorer, uitvinken:
"Show Links on Favorites menu"
elevator schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:21:
Even in je Internet Explorer's toolbar de 'Koppelingen' balk uitschakelen zou genoeg moeten zijn normaal gesproken?

Vertel nog even welke Windows versie je het hier over hebt, en - heel belangrijk - wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen? :)

Ik pas verder even je topic titel aan, met deze topic titel ("Favorieten...."koppelingen"") kunnen we helemaal niets :)
Helaas werkt dat niet, dan staat ie nog wel onder favorieten, ook als je hem verwijdert daar, komt ie weer terug..

[ Voor 175% gewijzigd door Race Eend op 12-12-2004 00:33 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
IE is software, dus ik verplaats dit topic even :)

Windows Operating Systems > Software Algemeen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet om het "aangevinkte" koppelingen, maar echt de map, zodra je op favorieten klikt.
Ik maak gebruik van Windows XP, en zodra je windows net hebt geinstalleerd, dan staat er ook zoiets iets bij van radio stations en media geuide en weet ik et allemaal.

Wat ik er zelf aan heb gedaan is de opties nagekeken van IE, maar ik kon daarover helaas niks vinden!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 00:31 ]

• Race Eend
je oplossing staat er inmiddels al 15 min ;) :z

[ Voor 5% gewijzigd door Race Eend op 12-12-2004 00:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Race Eend schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:21:
Yes! TweakUI downloaden. Van microsoft XP powertoys

In het programma, onder Explorer, uitvinken:
"Show Links on Favorites menu"

[...]

Helaas werkt dat niet, dan staat ie nog wel onder favorieten, ook als je hem verwijdert daar, komt ie weer terug..
Als het hierom gaat, geeft hij het volgende aan:

Afbeeldingslocatie: http://www.vandebovenkamp.net/naamloos.JPG

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 23:47

McFizban

Hackito ergo sum.

Wat je ook nog kan proberen (zonder TweakUI) is om naar je favorieten te gaan, rechts te klikken op de map "koppelingen" en dan eigenscahppen te selecteren.
Zet dan verbergen aan en na een herstart van IE zie je je map niet meer.

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, dan ga ik dat eens proberen......

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:54
1. TweakUI is voor Win9x, voor WinXP is er, jaja; TweakXP.
2. De TS heeft het niet over een knop in de GUI van IE maar over die map die in de map favorieten staat.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Race Eend
Dat verbergen moet idd ook de oplossing zijn, tweak UI doet zelf ook niets anders dan dat. Het werkt denk ik niet omdat je geen sp1 hebt?

De rede overigens dat ik TweakUI gaf en niet de verberg optie, is omdat je veel meer handige dingen kan met dat proggie, stomme vinkje bij snelkoppelingen weghalen, de run history wissen, al dat soort dingetjes.. ik gebruik het echt op elke pc die ik installeer. :)
NitroX infinity schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:45:
1. TweakUI is voor Win9x, voor WinXP is er, jaja; TweakXP.
2. De TS heeft het niet over een knop in de GUI van IE maar over die map die in de map favorieten staat.
Uhhmm :X

"Tweak UI
This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more.

Version 2.10 requires Windows XP Service Pack 1 or Windows Server 2003."
http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx

[ Voor 90% gewijzigd door Race Eend op 12-12-2004 00:49 ]

Pagina: 1