Logitech X620 6.1 op Hercules Fortissimo III 7.1 kaart vraag

Pagina: 1
Acties:

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04-2025
Hey iedereen,

ik zit met volgende configuratie :

Logitech X620 6.1 op een Hercules Fortissimo III 7.1 kaart

deze werkt maar ik krijg alleen geen geluid uit de achterste box als ik de logitech hoofdspeaker op zijn 6.1 modus zet,

ik heb al vanalles geprobeerd te configureren, de software die bij mijn hercules kaart komt op 5.1/6.1/7.1 gezet maar geen geluid uit die achterste box,

nu, als ik op mijn boxen de modus 5.1 opzet werkt de achterste box opeens wel dus deze is niet kapot :?

Ik heb ook zo een sound test programmatje en ik krijg het dus niet voor elkaar om alleen de achterste box aan te spreken(dus al de andere boxen uit, ik krijg dus wel uit gelijk welke andere box geluid) op gelijk welke setting,

heb je meer informatie nodig vraag het maar maar ik geraak er niet aan uit :'(

• nick_vh
schopje... (na 24 uur ja :) )

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:41
Moet je niet in windows op 6.1? zetten.

Misschien verkeerde uitgang. Soms werken uitgangen als 2 kanalen ofzoiets bv digital out als center zoiets.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:23
Kan zijn dat je stekkertje niet ver genoeg je geluidskaart in gaat. Had ik ook met mijn zalman 5.1 koptelefoon. Moet je maar eens ff proberen een andere kabel in die aansluiting te steken en dan de 2 kanalen die eruit komen te testen.

flickr - WOT Profile - Game PC

• nick_vh
in windows zelf kan je alleen maar kiezen tussen 5.1 en 7.1, in het hercules programma gaat dit wel alleen werkt dit niet zo goed...

het stekkertje zit goed want in 5.1 modus werkt het wel... (weliswaar komt er dan hetzelfde geluid uit als mijn linkerachterbox of iets in die aard maar gaan apart kanaal)

• nick_vh
ik geraak er echt niet meer aan uit... Heeft nu echt niemand nog problemen met 6.1 achterste speaker?

Dit wordt het laatste schopje en daarna geef ik het op, dan moet ik het maar doen met gesimuleerde 6.1 door 5.1.

Bedankt
Pagina: 1