pci56avp modem Xp zit de drivers niet

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• TWNNPTRS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-06-2023
Ik ben vandaag bezig geweest om een pci56avp modem aan de praat te krijgen onder windows Xp sp2.
Als ik bij telefoon en modemoptie deze modem wil toevoegen, en de driver daarvoor selecteer dan zie ik geen inhoud van de driver.
Ik heb verschillende drivers geprobeerd waar onder die op de website van de leverancier (www.e-tech.nu)
Daar staan 3 verschillende drivers voor Xp voor verschillende types modem vermeld. Ik heb ze allemaal geprobeerd.
Ik heb de C variant waar in intel chipset (Intel® 536EP PCI Drivers) in zit
Deze heb ik opgezocht bij intel en daar gebeurd het zelfde
Wie heeft voor mijn een antwoord

En nog bedankt dion_b dat je mijn er op wijst dat ik dislectie heb

Met vriendelijk groeten Twanny Peeters

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als wat voor een apparaat staat hij nu in je device manager? Is er wel iets van een driver geinstalleerd (bijvoorbeeld als een simple PCI communication device). Soms is het dan wel mogelijk om de modem al te gebruiken.

Probeer anders eens driverguide om wat drivers te vinden, vaak staan daar dingen die wel eens willen werken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als je oneens bent met een slotje, contacteer de mod. Open je desondanks zonder overleg een nieuw topic dan gaat die ook per definitie op slot. Bij deze.

En kom niet aanzetten met dyslexie :X

1) aan deze topicstart te zien ben je perfect in staat fatsoenlijk verzorgd te posten
2) kenmerkend aan dyslectici op webfora is dat ze terdege bewust zijn van hun problemen met woordbeeld en daarom juist alle andere gegevens bijzonder gestructureerd weergeven. Dat was in je eerdere topicstart niet het geval en dat is het nu evenmin.

Zo ben je al een paar keer (o.a. in de mail die ik je naar aanleiding van je eerdere topicstart vanavond stuurde) op de GoT Huisregels gewezen. Daar staat bijvoorbeeld in dat wij Tweakers elkaar constant de groeten doen dus je dat NIET onder iedere post hoeft te zetten. Wil je wel zoiets aangeven, gebruik dan gewoon je sig, daar is hij voor...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.