Toon posts:

[XP] Irritante ongewone reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik warcraft 3 TFT speel dan reboot mijn computer soms
ik heb al nieuwe drivers gedownload voor mijn moederboard en videokaart
maar beide zorgen niet dat mijn systeem niet meer onverwachts reboot
ik heb echt geen idee hoe het komt, want hij geeft ook helemaal geen fouten bij de reboot.
Iemand heeft me toen de tijd ook verteld dat ik me opties (geen idee welke) kan wijzigen naar "fout weergeven" ipv "rebooten".

Zou iemand mij kunnen helpen, want ik word er echt gek van }:O
Thx

specs:

pentium 4, 3Ghz
512mb-ram geheugen
ati radeon 9600 -256 mb
moederboard P4P800 intel chipset

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 13:40

Acheron

updatepack.nl

Lees de faq omtrent reboots. Veel succes!

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-01 18:27
Dat heb ik ook af en toe met HL2.... denk echt dat het aan het spel licht, dat er ff een onverwachts foutje optreed en dat daardoor de zooi crasht

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

kijk eens bij voeding heb vandaag een systeem met precies dezelfde symptomen gehad bleek voeding te zijn.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Topicstarter
hp38guser schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:37:
Lees de faq omtrent reboots. Veel succes!
hmmz zo te zien gaat dit dus om blue screens, maar dat kijg ik geeneens.
Het beeld wordt zwart en vervolgens zie ik dat heel de zooi reboot

Verwijderd

Topicstarter
Steph Kai schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:37:
Dat heb ik ook af en toe met HL2.... denk echt dat het aan het spel licht, dat er ff een onverwachts foutje optreed en dat daardoor de zooi crasht
nee dat kan niet, want ik had het probleem met hetzelofde spel dus niet toen ik mijn oude kast had.

Verwijderd

Topicstarter
prutser001 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:39:
kijk eens bij voeding heb vandaag een systeem met precies dezelfde symptomen gehad bleek voeding te zijn.
mja dat zou kunnen idd , ik heb ook wel eens gehoord dat het probleem aan het aantal voltage van mijn ram geheugen kan liggen, maar daar heb ik dus helemaal geen verstand van...

Verwijderd

volgens mij moet je de forums van blizzard maar eens gaan bekijken en dit kon ik zojuist vinden via google http://faqs.thehelper.net/warcraft.php (unofficial site) misschien heb je er wat aan?

Ik had in het begin toen ik warcraft ging spelen namelijk ook reboots, had bij mij met de geluids settings te maken. (Stond op EAX heb ik toen veranderd naar STEREO, problem solved)

nou succes

• Patten
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:21
Zet bij je pc "opnieuw starten na systeemfouten" even uit.
Dan valt er misschien nog iets te zien waarop ie eruit klapt.

Carpe Diem

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:30
Kleine tip:
Deze week veel mensen gehoord met ongeveer hetzelfde: bleek de fan op de videokaart kapot :(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ik het het zelfde probleem met warcraft 3 maar nu ook met de demo van Age of Empires 3 valt met comp ook uit de stroom zit er nog wel op want het lichtje van me comp blijft branden maar het beeld is helemaal zwart.

amd sepron 2800+ (2.8 Ghz)
512 ram
radeon 9600XT

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Knabbelstaaf.nl - open even je eigen otpic hierover met wat meer informatie over wat je geprobeerd hebt en wat je gedaan hebt om dit op te lossen? :)

Dit soort topics zijn te specifiek om een 'generiek' topic over te hebben :)
Pagina: 1