Toon posts:

[Nieuwe pc] Jullie mening, en mijn vragen ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mijn moederbord en mijn geheugen op hetzelfde moment is overleden. Ben ik van plan een nieuwe pc te kopen.

Mijn huidige pc was/is
Proccesor: 2800 xp athlon(Welke core ontgaat me op het moment.)
Geheugen: 2x 512(1x Twinmos 1xCorsair)
Hardeschijf: 160Gb hardeschijf 7400 Toeren per minuut
Videokaart: radeon 9600 Pro
Moederbord: Asus A7N8X-X nForce2 400

Ik ben plan om de videokaart/Hardeschijf te behouden.

Mijn prijsmarge was 470 Euro.
En daarmee kwam dit systeem tot stand, dat ik heb verkregen ivb met de vele(Positieve reviews van de onderdelen)

Afbeeldingslocatie: http://img65.exs.cx/img65/379/kleiner6ux.jpg

Wat zijn jullie evaringen? Met dat moederbord en Dual channel geheugen.

Dankuwel,
Bjorn ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 22:49 ]

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
erm of het compatible is kun je natuurlijk zelf opzoeken via reviews dus ik snap om eerlijk tezijn op dit moment je vraag niet. Want het enige wat je behoud is je hdd en je grafische kaart. Want je heb al nieuw geheugen en een nieuw moederbord + cpu gekocht :)

Maargoed, om je dan toch maar te helpen: Ja dit is compatible. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd even op amd.com kijken (of is dat niet meer zo?) naar de geheugen lijst die goed werkt icm amd cpu's (zo willen twinmos 512mb dimmetjes bijna nooit goed werken, ik heb er 3 gehad en allemaal gaven ze problemen met mijn abit nf7-s rev 2.0 :( )

[ Voor 40% gewijzigd door Roberto op 11-12-2004 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
RS_003 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:51:
erm of het compatible is kun je natuurlijk zelf opzoeken via reviews dus ik snap om eerlijk tezijn op dit moment je vraag niet. Want het enige wat je behoud is je hdd en je grafische kaart. Want je heb al nieuw geheugen en een nieuw moederbord + cpu gekocht :)

Maargoed, om je dan toch maar te helpen: Ja dit is compatible. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd even op amd.com kijken (of is dat niet meer zo?) naar de geheugen lijst die goed werkt icm amd cpu's (zo willen twinmos 512mb dimmetjes bijna nooit goed werken, ik heb er 3 gehad en allemaal gaven ze problemen met mijn abit nf7-s rev 2.0 :( )
Heh, de vraag was wat onduidelijk :)
Bedankt voor je snelle reactie.

De vraag was eigenlijk zou dit problemen opleveren.
Die vraag kwam in me op doordat ik er iets over had gelezen in een review. Dus mischien konden andere gebruikers mij hier verder over informeren.
Owjah, ik heb het nog NIET gekocht.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een Tweaker kan prima zelf zijn/haar hardware uitzoeken op basis van specs, reviews, ervaringen, probleemgevallen, etc. Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je dat moet doen.

Jij bent immers degene die het geld uit gaat geven.

ARME AOW’er

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eigenlijk geldt in dit geval hetzelfde als in dit topic. Het is niet de bedoeling om zo even een boodschappenlijstje neer te kwakken en te wachten op commentaar. We verwachten wel iets meer van je, dit is immers Gathering of Tweakers.

In de faq van dit subforum kan je nog meer tips vinden over het zoeken naar informatie, zie 'Wat moet ik kopen? / Is deze config goed?'.

Knookie knookie knots

[ Voor 18% gewijzigd door Laurent op 11-12-2004 23:21 ]

Dit topic is gesloten.