Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Zal hoogst waarschijnlijk een driver probleem zijn. Neem de specifieke Asus drivers voor je geluidskaart (ook al zijn ze misschien een versie ouder dan wat op de fabrikant z'n website staan). Ik heb nu 4 Asus moederborden (A7N8X, A7V8X, P4C800-E, P5GDC) met coax SPDIF versleten en het werkte altijd (icm 5.1 Kenwood receiver).
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Ik heb gemerkt dan je gewoon in de software waar je de media mee afspeeld SPDIF aan moet zetten. Dan doet hij het!
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
Klopt, dan stuurt die het audio singaal direct naar de versterker in de plaast naar D/A omzetter van de geluids kaart. Maar voor de andere computer geluiden met je het bij de sofware instellen ( al staat de digitaal uit meestal al aan.)
Verwijderd
Na lang zoeken kan ik het toch nog steeds niet vinden is er helemaal geen mogelijkheid om die spdif gewoon aan te zetten .
Heb hier ook een Abit bord en daar werkt het mee .
IN het manual zie je de optie wel staan maar in de software die je download staat de button er niet .
wie o wie weet een oplossing
Heb hier ook een Abit bord en daar werkt het mee .
IN het manual zie je de optie wel staan maar in de software die je download staat de button er niet .
wie o wie weet een oplossing