Toon posts:

[XP] Java probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Een bevriende Turkse man speelt heel graag okey. Een soort rummicub via internet. Hij kan hier bij chatten met mensen uit Turkije, dat is heel belangrijk voor hem.
Vandaag heb ik zijn computer even gerestored, dwz compleet opnieuw geinstalleerd. Service pack 2 erop. Win XP pro.
Ik heb hierop Java Virtual machine build 3810 geïnstalleerd. Hiermee werkt het Java spelletje altijd. Dit keer ook, echter na 2 keer spelen kan hij niet meer de nicknames zien van zijn medespelers. Aangezien de site volledig in het Turks is, is het geen beginnen aan om er door te komen. Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
Waarom zet je er neit gewoon de sun veriant op???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wouter groeten doen we elkaar altijd op GoT :) Je kan eventueel een groetende boodschap in je signature verwerken :)

Wat heb je verder allemaal al gerobeerd? Al eens van http://sun.java.com de laatste builds geprobeerd? Of misschien een andere versie van dit programmatje? Kan je misschien ook de exacte foutmelding vermelden? Deze zou wellicht door een bekende van de man vertaald kunnen worden? Waar je nu mee komt is in ieder geval wat vaag.

zou je Windows Operating Systems - Policy en Windows Operating Systems - FAQ nog eens goed willen doornemen? Java is namelijk software en hoort in Software Algemeen. Daar aangekomen zou je Software Algemeen - FAQ en Software Algemeen - Beleid ook even door kunnen nemen :)

[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 11-12-2004 21:56 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.