Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Quicksearch geeft errors bij verschillende woorden

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:01

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Hoi,

Ik zat net in dit topic wat te klooien en wilde met de quicksearch een gebruiker zoeken. Zoeken op "Knakworst" gaat fout, op "Pieter" gaat goed. Bij searches die foutgaan krijg ik de volgende error:

"Deze pagina bestaat niet, of het topic bevat geen berichten.
(interne identificatie: topic::get_messages::no_messages_found)"

De foutmelding doet vermoeden dat er geen resultaten gevonden worden, maar ik vind de melding daarvoor wel erg vaag. Meldt dan dat er geen berichten aan de zoekcriteria voldoen. Iemand die hier eens naar wil kijken?

Ik heb overigens gezocht of ik hier iets over kon vinden daar er de laatste tijd regelmatig topics over de search zijn geweest, maar ik kon er zo snel geen vinden die dit probleem aanhaalde.

Edit: vergeet ik nog dat [bug] uit de titel te halen, omdat het best wel eens gewoon een vage formulering van de foutmelding kan zijn. Dat noem ik niet echt een bug, maar ja, beoordelen jullie maar ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Luke! op 11-12-2004 20:39 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

In 1.9.4 kan je search op poster doen in een topic. Ook is dan als het goed is de foutmelding verbeterd met een link naar het topic terug.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.