Toon posts:

Probleem met resolutie en kleurdiepte op een Philips Flat Tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Het is uitzonderlijk maar ik heb een probleem waar ik deze keer zelf echt niet uit kom :'(
Ik heb me rot gezocht op het forum maar kan geen soortgelijk probleem vinden 8)7

Ik heb een Philips 17inch breedbeeld LCD TV (17PF9945) met VGA ingang waar ik altijd zonder problemen van heb kunnen genieten met mijn 9800Pro >:) Nu ik in mijn systeem een 6800le heb zitten kan ik de resolutie en kleurdiepte niet veranderen. Deze staan op de laagste waarden: resp. 640x480 en 8bit. Ik heb alle mogelijkheden al geprobeerd;ik heb bijna alle monitor drivers geprobeerd die XP rijk is, niets helpt. Het probleem lijkt bij Nvidia te liggen omdat hetzelfde probleem zich voordoet met een 6600GT en een 4400Ti.

Wie weet er raad?!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 19:54 ]

Verwijderd

Ikzelf heb de 15 inch uitvoering van deze LCD TV als monitor in gebruik en dit werkt prima
samen met een XFX 6600 GT. Op de 2e port heb via DVI>VGA converter mijn 32 inch Philips plasma gehangen. Werkt perfect. Heb wel beide outputs op 60 Hz gezet voor het beste resultaat. Gamen is zo zeer aantrekkelijk samen met logitech wireless joypad. Heb de laatste NVDIA drivers 66.93 als monitor driver gewoon de standaard beeldscherm drivers, er bestaan volgens mij geen speciale drivers voor die schermen.
Hiervoor had ik een Matrox G400 dualhead, werkte ook prima in office omgeving en foto's maar gamen is nu echt een verademing.

Het zou dus gewoon moeten werken bij jou, heb je beide uitgangen geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
Ja beide uitgangen heb ik geprobeerd...