Toon posts:

Hdd 2 gegevens kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al een poos gezocht op het forum. maar heb nog niet iets kunnen vinden.

Ik heb dus vandaag geformateerd en windows xp er opnieuw opgezet. Het probeel is dus nu dat ik alle gegevens die ik op de 2e harde schijf kwijt zijn. via beheren --> schijfbeheer zie ik dat hdd 2 ongepartitioneerde ruimte is. Ik heb nog niets geformateerd enz. Nu is mijn vraag: kan ik die partities van hdd2 nog terug halen of ben ik echt alles kwijt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het goed begrijp heb je dus je hdd geformateerd en nu is die leeg. Dat is natuurlijk logisch maar als je verder met die schijf niets gedaan hebt kun je je gegevens waarschijnlijk nog wel terughalen.

OM FAQ / Beleid hier staat precies uitgelegd wat je kunt doen.

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Wat Terw_Dan zegt idd. Heb nu hetzelfde probleem als jou. Heb veel gelezen en de faq door gelezen.
Ben op dit moment met dit programmaatje http://www.runtime.org/ aan het herstellen.
En ik heb al 100 gb van de 170 gered. Het is een prima programma.
Je moet nu gewoon even een hoop gaan lezen hoe je alles kan terug krijgen.
Maar niet teveel doen met die hdd, want dan raak je steeds meer spullen kwijt.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:41:
Als ik het goed begrijp heb je dus je hdd geformateerd en nu is die leeg. Dat is natuurlijk logisch maar als je verder met die schijf niets gedaan hebt kun je je gegevens waarschijnlijk nog wel terughalen.

OM FAQ / Beleid hier staat precies uitgelegd wat je kunt doen.
ik heb hdd1 geformat en win xp er opgezet. en ben dus gegevens op hdd2 kwijt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 20:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
foutje!

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 20:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:46:
Wat Terw_Dan zegt idd. Heb nu hetzelfde probleem als jou. Heb veel gelezen en de faq door gelezen.
Ben op dit moment met dit programmaatje http://www.runtime.org/ aan het herstellen.
En ik heb al 100 gb van de 170 gered. Het is een prima programma.
Je moet nu gewoon even een hoop gaan lezen hoe je alles kan terug krijgen.
Maar niet teveel doen met die hdd, want dan raak je steeds meer spullen kwijt.

Succes
hmm
ik heb iig dat programma van runtime. maar ik snap niet echt hoe het werkt? kun je me dat uitleggen?

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:00:
[...]

hmm
ik heb iig dat programma van runtime. maar ik snap niet echt hoe het werkt? kun je me dat uitleggen?
deze he: GetDataBack for NTFS version 2.31

Eerst laat je hem alle hardeschijven zoeken. Vervolgens selecteer je de goede hardeschijf.
Die gaat hij dan scannen, bij mij duurde dat 1,5 uur.
Hij laat daarna alle bestanden zien die hij gevonden heeft.
Als je de versie koopt, dan kan je vervolgens in een keer alles kopieren.
Bij de trial versie, moet je bestand voor bestand openenen en dan wordt dat bestand in de temp dir gezet onder een andere naam. Dus je moet dan bestand voor bestand renamen en kopieren naar de juiste map. Als je niet wilt betalen dan is het dus aardig wat werk, maar het werkt wel!
Ik heb het ook op die manier gedaan, en ik ben er net mee klaar na een halve dag werk.
Het is opzich goed te doen en na een tijdje krijg je er ook ritme in.
Maar het programma werkt opzich vrij duidelijk en anders moet je maar ff in de readme kijken, daar staat ook alles duidelijk in uitgelegd.

Verwijderd

Topicstarter
he bedankt he!

ik hoop dat het zo gaat lukken. ga morgen verder. ben nu lui.
en je hoeft niet alles te kopen om er alles mee te kunnen. als je begrijpt wat ik bedoel ;)

iig hardstikke bedankt

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-02 11:36
probeer dit programma ook nog even is freeware en ik heb er al meerdere mensen mee uit de brand geholpen !

http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm

Werkt perfect dit programma ondersteund alle soorten formaten en geen vervelende beperkingen zoals max bestandsgrote van 1 mb enzo wat je vaak tegenkomt bij trialversions van andere programma's

edit: typo's

[ Voor 5% gewijzigd door KnuCha op 11-12-2004 23:04 ]

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:56:
he bedankt he!

ik hoop dat het zo gaat lukken. ga morgen verder. ben nu lui.
en je hoeft niet alles te kopen om er alles mee te kunnen. als je begrijpt wat ik bedoel ;)

iig hardstikke bedankt
Kon geen goede serial vinden, dus dan wordt het al lastiger.
Maar ik hoop het dat het lukt voor je :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De FAQ dus :)

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt dus o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum :) Aangezien je hier nieuw bent, heb ik het idee dat de [faq]registratievoorwaarden[/] jou een beetje is ontschoten. Ik zou zeggen, klik terug daarheen en neem deze alsnog aandachtig door, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GOT van de gebruikers verwachten ;) Samengevat is dat: inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.