Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xoroxide Kasten Bestelbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Hey allemaal,

Ik wilde even weten of iemand weet of er een mogelijkeid is om Xoxide kasten te kunnen bestellen. Op de website staat dat ze alleen America/Canada leveren.

Verder heb ik op het forum nog gelezen dat ze niet meer aan Europa leveren vanwege de veelal beschadigde kasten door transport.

Mocht er geen mogelijkheid zijn, wilde ik graag weten of er nog ergens wat kasten ingekocht zijn en of deze er tusen zit, want deze wil ik namelijk hebben.
http://store1.yimg.com/I/xoxide_1819_74846643

Grtz,
Magnoon

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
Das de X-blade, die heb ik al op verschillende plaatsen op de HCC gezien, en zal dus ook wel gewoon leverbaar zijn in Nederland...

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
http://www.pixmania.nl/nl...lade-8110b-behuizing.html

Alstublieft :)

PS. Die winkel is te vertrouwen, een maat van me heeft er een zilvere X-Blade besteld.

[ Voor 33% gewijzigd door Frietsaus op 11-12-2004 19:12 ]

• tafkaw
offtopic:
en ook binnen gekregen? :P

Wel een redelijk modbare premod, maar dan moet het wel rigoureus...

• Frietsaus
  • Niet online
Gr0wLiThE schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:48:
offtopic:
en ook binnen gekregen? :P

Wel een redelijk modbare premod, maar dan moet het wel rigoureus...
Ja hij heeft hem ook binnengekregen :)

• Magnoon
Hey man, hardstikke bedankt voor die link.

Ik begrijp alleen 1 ding niet, op die site kost ie 68 euro met een 460 wat voeding. Hoe kan ie dan ooit op die xoxide site voor 69 dollar staan ZONDER voeding??

• tafkaw
dollar-euro verhouding is erg gunstig, en misschien krijgt pixmania hem wel rechtstreeks van de fabriek of distributeur ipv via Xoxide (en zijn Xoxide dus een stel geldwolven? ;))...

• Magnoon
Dat zou heel mooi zijn.

Maar kan ik ergens zien of er ook SATA connectors op die voeding van 460 watt zitten?

En wat betekend precies Voedingsnorm CE en TUV norm?

Heel erg bedankt voor jullie voorgaande antwoorden trouwens ;)

Verwijderd

TUV is gewoon een duits test-instituut, staat op een heleboel dingen

• Frietsaus
  • Niet online
Magnoon schreef op zondag 12 december 2004 @ 13:30:
Dat zou heel mooi zijn.

Maar kan ik ergens zien of er ook SATA connectors op die voeding van 460 watt zitten?

En wat betekend precies Voedingsnorm CE en TUV norm?

Heel erg bedankt voor jullie voorgaande antwoorden trouwens ;)
Er zitten geen SATA connectors aan, de kast met voeding heb ik gister nog bij die kennis gezien.

Bekijk ook anders de reviews even :) http://www.google.nl/sear...l=nl&q=X-Blade+Review&lr=

[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 12-12-2004 14:03 ]

Verwijderd

Hier een review van mijzelf:
http://www.casejunkies.co...php?upn=010001&hl_id=2366
Misschien heb je dr wat aan ;)

• Magnoon
Bij een aantal reviews staan er dat je er fans met leds bij krijgt, de ander weer dat je er een lcd panel bij krijgt.

Wat krijg ik nou precies allemaal bij de kast qua fans,ledjes etc??

Oh en trouwens, Ik kan er ook een eigen voeding in plaatsen neem ik aan, zal toch wel in die kast passen?

Verwijderd

Magnoon schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:48:
Bij een aantal reviews staan er dat je er fans met leds bij krijgt, de ander weer dat je er een lcd panel bij krijgt.

Wat krijg ik nou precies allemaal bij de kast qua fans,ledjes etc??

Oh en trouwens, Ik kan er ook een eigen voeding in plaatsen neem ik aan, zal toch wel in die kast passen?
Ik kreeg de fans en het lcd erbij. Er zijn verschillende versies in omloop dus ik zou de webshop even mailen, die weten zeker wat ze zullen leveren. Tuurlijk past er een andere voeding in, dit zijn de standaard maten.

• Frietsaus
  • Niet online
Hoe PixMania hem levert is zoals dit:
1x Blauwe led fan voorin.
1x Blauwe led fan in zijpaneel.
En een 460 Watt voeding.

Er zit geen 12cm Fan aan de achterkant in.

• Magnoon
Ziet er allemaal wel mooi uit, maar een 12 cm fan kan hoef ik niet te hebben ( hehe :P)

Nu wil ik wel een voeding hebben met 2 sata aansluitingen en die ook mijn ledjes er nog bij trekt. Ik heb een intel 3 ghz, radeon 9700 pro, 3 harde schijven en dan die koelertjes erbij.

Ik wil wel een stapje hogere voeding dat ik niet als ik een nieuwe videokaart install, ik gelijk een nieuwe voeding moet.
Als hij stil is zou het helemaal mooi zijn.

Welke voeding kan ik daar het beste voor nemen? Ik heb echt geen verstand van voedingen dus ik hoop dat jullie een beetje kunne helpen :)

• Magnoon
schop

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Schoppen doe je niet binnen 24 uur.
Bovendien is er voor voeding vragen een apart topic: Welke voeding heb ik nodig voor dit systeem?

Maar voor dat geld met voeding, zou ik kijken dat ik die kast zonder voeding krijgen kan en dan een Targan 350 Watt voeding er in.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

• Magnoon
Nouja, die kast is nergens anders te bestellen, en op de site zelf van xoroxide kost hij ook iets van 70 dollar zonder voeding dus die voeding zit er zo goed als gratis bij.

Sorry voor dat schopje btw, maar erg bedankt voor de link naar de topic ;)
Pagina: 1