Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Opeens selecteren

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-10 20:59

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Topicstarter
Niet erg duidelijke titel, maar het is als volgt. Als ik (onder de nieuwe template, ik geloof niet dat de oude dit probleem had) rechts-onderin in het grijze gebied klik, dan scrollt de pagina helemaal naar beneden met alle tekst, die tussen het stuk wat ik aan het lezen was en het einde, geselecteerd. Dit is voornamelijk erg hinderlijk als je een topic op 100 ppp aan het bekijken bent en je bent nog bovenaan, dan kan je namelijk weer helemaal terug gaan zoeken waar je nou ook al weer was. Ik gok dat dit een bug is van de nieuwe template. Dit gebeurt niet in een topic list of tijdens het maken van een nieuw bericht.

Hoe verder je onder het midden klikt, hoe harder hij scrollt. Het is dus gewoon selecten, maar dan buiten de posts om (ik bedoel, je kan als je één post wil selecteren, niet per ongeluk andere posts selecteren, maar klik je dus rechts, dan gebeurt dit dus helaas wel).

edit:

Dit probleem doet zich zowel bij FF als bij IE zich voor.

[ Voor 4% gewijzigd door the_shadow op 11-12-2004 17:24 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:16

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.