Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Blokker/tele2] Motorola C115, 10 euro + 10 euro beltegoed

Pagina: 1
Acties:

• blaatbeest
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-12-2017
Hallo luitjes,
Mijn toffe siemens m35i postbank model telefoon is een paar dagen geleden overleden :(
Ik was dus eigenlijk op zoek naar net zo'n handige en no noncence telefoon als die. Er werd mij toen verteld dat ze bij de blokker een Motorola hadden voor 10 euro inclusief 10 euro beltegoed. (inclusief verzendkosten is het eigenlijk 12,90 maarja).

sjeck www.besteljemobiel.nu

Tis dus iets van tele2 mobiel.

Ik vroeg me eigenlijk vooral af er een simlock op zit. Ik heb nu een abonnement wat ik eigenlijk wil houden en aangezien ik dus geen telefoon heb kan ik ook niet bellen en op die blokker site staat dus niks.
Er staat wel een soort van waarschuwing op dat je de simkaart daadwerkelijk in gebruik moet nemen. (1 keer dus die kaart in gebruik nemen, 10 euro leegbellen en klaar lijkt me)

Is er iemand die van deze aanbieding gebruik heeft gemaakt en er tevreden over is? Of zitten er nog een aantal adders onder het gras die ik nog niet heb gevonden?

x

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ik heb geen addertjes kunnen vinden, behalve dan dat je moet betalen als je 'm niet binnen een jaar gebruikt.

Pincodes heb ik inmiddels ontvangen, toestel (nog) niet.

Ik heb telefoons genoeg, dus dat is het probleem niet. Groot voordeel is wel: Ik heb een Tele2 mobiel abbonementje genomen, 10 eur per maand. Daarmee gratis bellen naar vaste toestellen, EN naar tele2 mobiele nummers ('s avonds en weekend)

met andere woorden: Ik geef dat toestel gewoon aan een vriendin, en dan bel ik gewoon gratis elke avond/weekend ;)

• blaatbeest
Dus je weet ook nog niet of het simlock vrij is?

Laat maar even weten als ie binnen is, dan bestel ik het ding wel als jij er geen problemen mee hebt :)

x

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:36
Toestel is simlock vrij. Huisgenoot van mij heeft het toestel van deze actie reeds in zijn bezit :)

• blaatbeest
Mooi, dan ga ik dat kreng maar bestellen denk ik..... Laatste probleem is dat ik geen telefoonnummer heb om in te vullen :)

x

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oi, Overige Hardware is geen dumpbak :o

Move OH -> IT

Oslik blyat! Oslik!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Op schlecker.com hebben ze het ook voor €9,95
Vanaf €15 gratis verzendskosten :Y)

• DJSmiley
*kick*

Ik heb 'm vandaag ontvangen. Hij accepteerde m'n T-Mobile (abbo) simkaart direct dus is iig simlockvrij ;)

• blaatbeest
Das mooi!
Hoelang geleden heb je hem eigenlijk bestelt?

x

• DJSmiley
blaatbeest schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:28:
Das mooi!
Hoelang geleden heb je hem eigenlijk bestelt?
Weet niet exact, begin december iig toen ie in de folder van Blokker stond.

Vanavond/van de week ff beltegoed leegbellen, en dan toestel aan een vriendin geven, kan ik mooi gratis bellen 's avonds / in weekend (heb zelf een abbo waarmee ik gratis naar Tele2 mobile bel, 10eur in de maand, dus dat haal ik er prima uit zo!)

• rattenfanger
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-11 17:14
Iemand enig idee hoeveel smsjes je erin op kan slaan?

Met mn huidige Swing 600 kan je er maar 6 tot 8, vind ik toch wel vrij weinig. En heeft iemand een foto van het scherm met een smsje erin? :) ff kijken hoe dat eruit ziet.. Of het goed leesbaar is ;) (Ja, ik sms vooral...)

Iemand?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59
de toetsen zijn vrij klein (vergelijkingsmateriaal: nokia 6610/6230), dus als je veel sms't is het niet de ideale telefoon denk ik.

• rattenfanger
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-11 17:14
kleiner dan de swing 600 zullen ze wel niet zijn ;) (A)
en ach, voor een paar eurotjes kan ik het eigenlijk best proberen ;)
Pagina: 1