[Mening] airport extreme

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:31
wat vinden jullie van dit ding ?
ik heb het dan over de signaal sterkte link kwaliteit enzovoorts

Check dit en help mee!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Beetje makkelijk zo niet ?

Er zijn zat objectieve reviews te vinden zowel hier als op de rest van 't internet.
Mijn ervaring ermee is dat het prima werkt, gewoon 'normaal' in vergelijking met andere Wifi rommel. 't Is gewoon de 802.11G standaard.

Een afstand van 20~25 meter door een cm of 40 betonnen vloer was op school geen probeem.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik heb het gevoel dat mijn Airport Extreme kaartje stukken beter presteerd dan een doorsnee 802.11b kaartje (ja, b-kaartje, heb geen g-vergelijkingsmateriaal..) :) Dus ik ben allang dik tevreden! :)

Verwijderd

Vind het een geweldig apparaatje: in 1 klap draadloos printen, -internet en -muziek streamen. Af en toe doet hij bij mij wel raar dat iTunes 'm niet meer kan vinden, maar dat is eerder bug in iTunes denk ik. Maar ook superhandig dat je 'm overal mee naar toe kan nemen. Bereik is bij mij alleen niet zo geweldig goed: als ik in de keuken ga zitten heb ik soms geen bereik meer (en zo'n groot appartement heb ik niet)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Volgens mij heb jij het over airport express :)

Verwijderd

Tja het kaartje werkt zoals het hoort te werken... wat wil je nog meer :P

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je een beetje moeite doet om de reviews die er over de Airport Extreme te vinden zijn door te nemen en dan zou vermelden dat welke je doorgenomen had dan had je een leuk topic kunnen hebben. Op deze manier, met zo'n sumiere topicstart zie ik geen reden om dit zo door te laten modderen.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.