Toon posts:

[Lexmark 1170] Printer niet meer te installeren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me heeft een printer gekocht, een Lexmark X1170 All-In-One. Nadat hij hem aangesloten had gaf Windows 2000 aan dat hij nieuwe hardware heeft gevonden. Logischer wijs klikt hij op het volgende > volgende > voltooien en tot zoveer gaat het goed totdat hij de installatie cdrom gebruikt want dan krijgt hij een foutmelding dat er geen printer aanwezig is.

Volgens de handleiding had hij bij de hardware detectie in plaats van volgende op annuleren moeten klikken. We zijn toen apparaatbeheer ingedoken en hebben het nieuwe apparaat verwijderd en hebben de pc opnieuw opgestart maar zonder succes want de installatie cdrom kon nog steeds geen printer vinden.

Ligt het dan aan de hardware? USB kabel verandert: mocht niet baten, printer op een andere pc? daar lukte het wel omdat we daar voor annuleren kozen bij de hardware detectie (dus zonder problemen de printer geinstalleerd).

Wat hebben we nog meer geprobeerd:
- Gegoogled,
- Driver van het apparaat dat door windows werd gevonden verwijdert in de hoop dat windows dan opnieuw een hardware detectie gaat doen bij een reboot (zodat we deze keer op annuleren konden klikken ipv volgende),
- De site van Lexmark gaf ook weinig oplossingen,
- Verschillende sleutels verwijdert uit het register dat verwees naar het gevonden apparaat.

Een format c: vind ik teveel van het goede om een printer aan te sluiten. Dus we hebben nu een apparaat bij apparaatbeheer staan namelijk een USB-HUB die niet weg wil, geen andere drivers accepteert en wat ervoor zorgt dat we de installatie van de printer niet kunnen voortzetten.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:01

AzzKickah

06-CENSORED

Kun je die USB-hub ook niet in Veilige Modus verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
AzzKickah schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:58:
Kun je die USB-hub ook niet in Veilige Modus verwijderen?
Dat hebben we ook geprobeerd maar dat mocht ook niet baten.

Verwijderd

Topicstarter
Klein Schopje

Verwijderd

USB hub die van lexmark > Dubbelklikken > stuurprogramma bijwerken > zelf kiezen > Locatie opgeven > c:\[windows map]\inf\ > volgende > voltooien

nu vind hij meer hardware en moet het werken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:18:
USB hub die van lexmark > Dubbelklikken > stuurprogramma bijwerken > zelf kiezen > Locatie opgeven > c:\[windows map]\inf\ > volgende > voltooien

nu vind hij meer hardware en moet het werken.
.....en moet het werken.

Dat dachten ze bij de helpdesk van Lexmark ook maar zo makkelijk ging dat niet (die kameraad van me had namelijk gebeld). Ze hebben nu een bestandje (stuurprogramma) per e-mail gestuurd maar dat liep ook niet zoals het hoorde.

Moet er wel even bij zeggen dat de helpdesk van Lexmark aardig zijn werk doet (zowel telefonisch als per e-mail). Dus de printer doet het nog steeds. Maar we blijven proberen (f*ck printer, sorry moest ik even kwijt :( ). Maar het het is gelukkig niet mijn printer >:)

Verwijderd

Ik heb er zelf gewerkt tot 17 december.

Dus het probleem is er nog steeds?
Pagina: 1