[5210] bereik/verbindingsproblemen na ong 1.5 jaar

Pagina: 1
Acties:

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02 11:49
a) bereikproblemen (als ik mijn telefoon een paar uur tot een dag niet gebruik valt meestal het bereik weg, om terug te komen een tijdje nadat ik weer eens op wat knopjes druk.. ook geen smsjes/telefoongesprekken in die tijd komen aan, hoe wel hij wel weer “wakker” wordt als er al vaker geprobeerd is te bellen [om een of andere vage reden bedenkt ie zich dan opeens weer dat ie als telefoon zich ook zo hoort te gedragen]

B) (uitgaande) gesprekken min of meer willekeurig bij optimaal bereik tot stand worden gebracht of niet (piep/tuut (3x), geen bereik)

En inkomende gesprekken soms opgehangen worden/mic niet werkt (kan ook na een tijdje in t gesprek gebeuren).

Valt dit te repareren, of kan een firmwareupgrade+reset ofzo dit verhelpen? Of is het hopeloos? Alvast bedankt.. 8)7

huidige firmware: v5.20

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02 11:49
sorry voor de *bump*, maar niemand heeft een vergelijkbaar iets meegemaakt en kan hierop iets nuttigs aan mij melden? :9

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:37

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Sorry, maar lijkt duidelijk een defecte antenne of ontvangstsysteem (miss een keertje flink gestuiterd?). Je zou bij een Nokia Servicepoint kunnen navragen wat een rep. kost, maar ga uit van een minimaal bedrag van zo'n € 80 - 100... Omdat je een toestel hebt dat buiten de garantie valt zijn er flink kosten verbonden aan een reparatie.
Kortom, een nieuw toestel kopen is een betere en (uiteindelijk) goedkopere optie

An Explanation of l33t Speak