Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3/FM (DAB) speler voor op de motor???

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijdje men wagen ingeruild voor een yamaha FZ6 fazer _/-\o_ , en ik heb er nog geen minut spijt van:D , het enige wat ik wel mis is men radio/cdspeler ......

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een MP3/FM (DAB) speler die goed zou zijn voor op de motor, dus iets met genoeg output / kwaliteit en liefst een goed ontvangst voor de FM en afstandsbediening:)

Ook zoek ik goeie oortjes die goed moeten passen in men helm...
prijsklasse mag rond de 300 - 500 € liggen (voor alles:p)

Iemand hier een idee?:D

Thx in advance
Greetz

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:55

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:21:
Ik heb nu al een tijdje men wagen ingeruild voor een yamaha FZ6 fazer _/-\o_ , en ik heb er nog geen minut spijt van:D , het enige wat ik wel mis is men radio/cdspeler ......

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een MP3/FM (DAB) speler die goed zou zijn voor op de motor, dus iets met genoeg output / kwaliteit en liefst een goed ontvangst voor de FM en afstandsbediening:)

Ook zoek ik goeie oortjes die goed moeten passen in men helm...
prijsklasse mag rond de 300 - 500 € liggen (voor alles:p)

Iemand hier een idee?:D

Thx in advance
Greetz
Misschien niet zo heel erg ontopic maar:

LEVENSGEVAARLIJK!!!

Ik fiets nog nieteens met mijn MD op mijn hoofd.

20*350ZO45°

Verwijderd

Richard schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:22:
[...]

Misschien niet zo heel erg ontopic maar:

LEVENSGEVAARLIJK!!!

Ik fiets nog nieteens met mijn MD op mijn hoofd.
Dat kan je niet serieus menen? Echt niet. Waarom is het levensgevaarlijk? In de auto luister ik ook naar de muziek, op de fiets ook. Dus waarom niet op een motor? Ik zie het gevaar niet zo, tenzij je de muziek zo oorverdovend hard hebt staan dat werkelijk alles je ontgaat.
Maar dan nog...

Ontopic: Ik kan je niet helpen, sorry :p (je ik trap dit draadje nu omhoog, dat is ook "helpen" ;))

Verwijderd

Topicstarter
lol gevaarlijk:D

ok, tis maar zoals je het beziet... muziek moet ook nie superhard staan hoor.... maar als je aan 130km/h op snelweg bent dan is de wind wel heer en meester ... dus iets met enige output die via afstandsbediening redelijk easy aan te passen is zou handig zijn:)

niemand er ervaring mee?

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Ik kan het ook niet slim noemen, de combinatie muziek luisteren & motorrijden. Je kan wel aanvoeren dat het in de auto ook normaal is, maar oordopjes in een auto is net zo goed gevaarlijk; je sluit je veel teveel af voor het overige verkeer. Op de motor telt dit nog veel zwaarder, je bent immers 100x kwetsbaarder dan in een auto. Hou al je zintuigen scherp en geniet van de muziek van je motor zelf, dat verveeld toch nooit?! :+ Just my 2 cents (ook motorrijder...)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn VEEL motorrijders die oordopjes gebruiken als ze lange afstanden moeten afleggen... als je nu eenmaal een uur op de snelweg moet, dan kan ik dit echt wel verstaan:) het geluid van de motor wordt al vlug overwonnen door de wind:/

Ook een reden dat het radio moet zijn is de verkeerdinfo.... iedere dag van werk naar huis... en natuurlijk moet ik overal door waar er af en toe eens file is:/ , en indien je ze weet kunnen ze makelijk ontweken worden

denk toch dat ik eerder een motorforum ga moeten zoeken dan dees gadgetforum:/ ochja, kvindt wel iets

Greetz

Verwijderd

Cobz,

Ik ben ook in het bezit van een Fazer, uit 2003... Dus nog geen FZ6..

Maar ik heb wel hetzelfde plan als jij.. MP3 speler en radio.

Ik heb alleen al wel een intercom op de motor, waarop ik een audio ingang heb..

Heb jij inmiddels al wat gevonden??

greetz
Pagina: 1