Toon posts:

Xbox controllers maken geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik zit met een iets onaangenamer probleem... als ik op mn Xbox een spel speel met veel vibratie van mn controller, een race spel bijvoorbeeld, dan gaat mn controller lawaai maken... klinkt een beetje alsof er een veertje loopt te trillen in mn controller. Het vervelende is dat allebei mn controllers dit hebben... Mijn vraag: is dit normaal??

een reactie graag :)

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:59

Piggen

Lekker bakkie

De mijne doen het ook, dus ik denk dat het normaal is.

Verwijderd

Topicstarter
het is anders toch best vervelend... ik heb ergens gelezen dat je m ook open kan schroeven en dan de boel een beetje olieen... maar ik ben bang dat ik mn controller dan verkloot... iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Hou je duim eens tussen de 4 smartie-knoppen (de gekleurde) zachtjes... meestal zijn het l. DIE knoppen die trillen en herrie maken... Als dat zo is waar je waar het probleem zit.. betwijfel trouwens of olie helpt... Ik leg gewoon zachtjes m'n duim d'rop als ik tril :+

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd... maar helaas helpt niet... vrees toch echt dat ik m moet open schroeven :?

Verwijderd

Dat is een nieuwe voor mij dan... jah, maak het eens open.. ben benieuwd wat er dan zo aan het rammelen is..

Verwijderd

Topicstarter
ik wacht liever eerst ff op iemand die dit al s eerder heeft opgelost en op een reactie van de support van microsoft xbox, daarna pak ik misschien wel de schroevendraaier... ;)

Verwijderd

Topicstarter
en straks vervalt mn garantie nog... moet ik ook niet hebben... ik heb trouwens ook gehoord dat als ik gewoon de helpdesk bel gewoon een nieuwe kan krijgen...
Pagina: 1