Toon posts:

Beetje te laag?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij staan mijn reacties in de Telfort UMTS draad wel erg laag gemodereerd (staan helemaal bovenaan). Eentje heeft er zelfs een -1 flamebait gekregen, iets wat ik er toch echt niet in zie?

Misschien kunnen jullie nog wat argumenten geven over waarom ze zo laag staan of ze iets hoger zetten? Als ik naar die draad kijk staan er trouwens nog wel een paar andere niet helemaal goed. Volgens mij hebben vooral Telfort aanhangers er gemodereerd...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een paar leuke opgezocht:
+4 ?
+4 ? Misschien een 3, ik neig naar 2.
-1 ? Misschien terecht, misschien een 0?
1 ? Die mag toch wel op 2 dacht ik?

En zo staan er nog wel een paar op 3 die daar i.m.h.o. niet horen.
Misschien is er deze zaterdag nog een modje actief die er even zin aan heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium heeft daar even rondgelopen en gaat nu buiten een beetje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:16:
/me heeft daar even rondgelopen en gaat nu buiten een beetje spelen.
Doe je wel een jas aan? Het is koud buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Ik vraag me af wat betreffende moderator dacht toen hij dit een -1 Flamebait gaf:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1201750
Mijn eigen reactie in dat draadje is misschien een beetje direct, maar -1 Troll, dat slaat nergens op:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1201748

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
terabyte schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:38:
Ik vraag me af wat betreffende moderator dacht toen hij dit een -1 Flamebait gaf:
Mijn eigen reactie in dat draadje is misschien een beetje direct, maar -1 Troll, dat slaat nergens op:
waarbij de optie standaard aan staat, ergens goed verborgen, zodat de onwetende gebruiker toch nog altijd MediaPlayer gebruikt.
Is dan wel niet geheel een flame, maar toch een flinke sneer en een lokaas om "M$ hatemail" te veroorzaken. Ik kan me er wel in vinden

wat jouw reactie betreft: volgens mij zijn het het "opdringen" en "troep" die je de troll opgeleverd hebben
hij staat nu op 1 gemodereerd en dat is ie ook waard imho

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

Yoeri schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:41:
[...]
wat jouw reactie betreft: volgens mij zijn het het "opdringen" en "troep" die je de troll opgeleverd hebben
hij staat nu op 1 gemodereerd en dat is ie ook waard imho
Ik heb troep en ongein vervangen door componenten. Voor opdringen kan ik geen alternatief verzinnen, want ik zie niet in wat er verkeerd is aan dat woord. Tenzij je een beter alternatief kunt verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
"meeleveren" ? ;)

overigens heb ik de terminologie niet meegenomen in mijn afweging en blijf ik van mening dat je post niet echt een toevoegende waarde heeft en dus gewoon op "1 gemodereerd" mag blijven :)

offtopic:
"Of je moet na de installatie een unattend.txt file aanmaken" klopt ook niet helemaal overigens, dat kun je perfect vóór de installatie doen met een willekeurige tekstverwerker, maar straks mogen ze die vast ook niet meer meeleveren in de vorm van notepad of wordpad en dan kun je't zelfs nà de installatie niet meer aanmaken :p

[ Voor 132% gewijzigd door Yoeri op 22-12-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

Mwah, ik vind dat opdringen de lading goed dekt :)
overigens heb ik de terminologie niet meegenomen in mijn afweging en blijf ik van mening dat je post niet echt een toevoegende waarde heeft en dus gewoon op "1 gemodereerd" mag blijven :)
Op mijn post had wel toegevoegde waarde, want op dat moment was er niemand die de vraag van Hertog_Martin beantwoorde.
offtopic:
"Of je moet na de installatie een unattend.txt file aanmaken" klopt ook niet helemaal overigens, dat kun je perfect vóór de installatie doen met een willekeurige tekstverwerker, maar straks mogen ze die vast ook niet meer meeleveren in de vorm van notepad of wordpad en dan kun je't zelfs nà de installatie niet meer aanmaken :p
offtopic:
Ervan uitgaande dat iemand een nieuwe lege hardeschijf koopt en graag Windows wil installeren zonder overbodige ..erhm.. 'componenten', dient diegene toch echt eerst windows te installeren alvorens een unattend bestandje aan te maken.
En als diegene geen diskettestation heeft (dat komt tegenwoordig steeds vaker voor), moet diegene eerste een cd branden met daarop een unattend bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Yoeri schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:41:

Is dan wel niet geheel een flame, maar toch een flinke sneer en een lokaas om "M$ hatemail" te veroorzaken. Ik kan me er wel in vinden
Dat gaat me wel erg ver, het gebruiken van zulke standaard installatie-keuzes is gewoonweg ook een marketing en promotie-methode en MS is daarin zeker niet de minste, zoals dat gesteld is, is het een negatieve kwalificering van dat gedrag en geenszins een flamebait of troll ..

dat anderen precies zulke zaken wel aangrijpen om daarop te gaan trollen, zou deze poster niet aangerekend mogen worden, of zou zo'n opmerking zelf ook niet onwenselijk moeten maken ..

Ook in de tweede vind ik 'opdringen' zeker geen troll, een negatieve term moet kunnen, in een verder nette post, het 'troep' is misschien eerder twijfelachtig, maar an sich denk ik niet dat dat zoveel mag uitmaken, anders zou je al snel mensen dwingen nooit meer en negatieve kwalificatie te gebruiken, en dat kan niet juist zijn.

maar nu staat de reactie op +2 inzichtvol, wat volgens mij een juiste score is... :)

[ Voor 18% gewijzigd door RM-rf op 22-12-2004 16:07 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik zei ook niet dat "opdringen" en "troep" een troll waren, alleen dat het vermoedelijk die termen zijn die hem de troll opgeleverd hebben :)

Verder kan ik me wel in je reactie vinden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

terabyte schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:38:
Beide moderaties zijn door dezelfde (ik vermoed MS-fan) gedaan, gaan we eens wat verder uitspitten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

Neem deze ook maar meteen mee:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1201733
absoluut geen troll IMHO, hoogstens overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

terabyte schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:16:
Neem deze ook maar meteen mee:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1201733
absoluut geen troll IMHO, hoogstens overbodig
*Behoorlijk* overbodig - Tools > Filetypes en klaar ben je, als je al geen mediaplayer als alternatief neemt die bestandsassociaties kan overnemen ;)

Waarom die bestandskoppeling dan "verdomd" wordt genoemd weet ik niet, maar ik kan me wel enigszins voorstellen dat daar een troll voor wordt uitgedeeld: het is niet zinvol om over een simpele instelling van het OS te mekkeren dus lijkt het aannemelijk dat er over de leverancier van dat OS wordt gemekkerd. Terecht: mwah, niet echt, maar wel begrijpelijk.

Deze keer is het dan ook niet alleen de door botoo gevonden MS-fan die hier een troll op heeft geplakt.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte

terabyte

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1217904

- Ik zie hier geen flamebait in
- Het zou sowieso aardig zijn als dit op +1 staat, vanwege de discussie eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

terabyte schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:36:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1217904

- Ik zie hier geen flamebait in
- Het zou sowieso aardig zijn als dit op +1 staat, vanwege de discussie eronder.
Eerlijk is eerlijk: meer dan het poneren van je eigen eisenpakket doe je niet, dus of deze nou zo hoog moet staan... ;)

De flamebait zie ik ook niet; de opmerking "Ik hoop dat ze daar bij MS ook rekening mee houden (maar het zal wel niet)." zal in combinatie met de mededeling dat je ook met Linux werkt waarschijnlijk aanleiding tot het minnetje hebben gegeven. Omwille van de hoeveelheid reacties til ik 'm nog even naar de 1, dan mogen de modders het nog eens proberen; komt 'ie weer op 0 dan ga ik dat toch niet nogmaals als onterecht beoordelen.

Overigens zag ik omwille van de duidelijkheid graag dat je voor aparte zaken de volgende keer een apart draadje opent - alvast bedankt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1