[XP] Aanmeldfout msgina.dll ontbreekt en fout winlogon.exe*

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Ik zit dus met een redelijk groot probleem.

ik zat zonet op men werkPC (XP pro) toen die ineens uit eigen wil reboot.
hij wilt opstartenm gaat niet blijft rebooten.
Ok denk ik,ik clock alles terug naar standaart speeds en voltages en ik wet alles op default.
nu start hij op(je krijgt het XP logo al te zien) maar wanneer hij normaal het aanmeldscherm moet geven geeft hij nu volgende errors.

1)winlogon.exe
kan entrypoint in procedure AssocIsDangerous niet vinden in dll bestqnd SHLZAPI.dll

ik klik op ok en dan krijg ik dit.

2)
kan aanmeld msgina.dll (aanmeld interface) niet laden
gelieve contact op te nemen met de administrator zodat deze het bestand kan repareren of vervangen.

Kan iemand me nu verder helpen want ik zit nu op men server (linux) en ik heb echt men XP machiene terug nodig vandaag omdat ik een exaam heb dat volledig op de PC is.

ik kan als allerlaatate toevlucht nog over deze schijf een XP over zetten maar dit is mijn eindwerk PC (Linux server creeren en nog vanalles ermee doen)

dus ik kan dit doen en dan in de vakantie opnieuw installeren maar ik zou het liever vermijden.

Alvast Bedankt en AUB help me!

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
installeer hem er nog een keertje naast en ga dan de benodigde bestanden vervangen en boot dan nog eens van deze xp

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je misschien Norton Ghost geïnstalleerd? Daar ken ik de tweede melding van. Dit verandert ergens een registerkey.

Wat heb je via de GoT search en Google al over dit probleem gevonden? Je zou bijvoorbeeld de bestanden van de cd kunnen terugzetten. Ook zou je misschien een herstelpunt terug kunnen zetten. In Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. en Windows XP en 2000 BSOD guide, alsmede Windows Operating Systems - FAQ bevatten veel nuttige informatie waar je wellicht de oplossing uit kunt halen :)

Eerste hit bij [google=AssocIsDangerous]: MSDN library en [google=AssocIsDangerous winlogon] levert ook veel opties :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Bedankt! ik ga het nu direct proberen :D
hopelijk werkt het!
bedankt modje en co

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• lexited
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 09:20
bij mij gaf gij identieke wazige meldingen, was het geheugen.

1 - 2 - 3