Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb donderdag een mp3speler gekocht een medion md 95134 en heb er vrijdag een beetje mee gespeeld , alléé liedjes binnenhalen en weer verwijderen en dat moest met het progamma
dat erbij zat MUSICMATCH dat ging goed maar ze stonden altijd in dezelfde dir ,dus met de pc met de verkenner een nieuwe map aangemaakt en daar een neuwe naam aangegeven met daarin de nodige liedjes .,totdaar ging alles goed!!!
ik sluit hem af en tot mijn verbazing kan ik hem nu niet meer opstarten , hij vraagt steeds om (search menu key) en als ik dan op enter druk zegt hij(key locked)
is er iemand onder jullie die mij kan helpen.
groetjes en bedankt op voorhand

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je em niet op hold staan?

[ Voor 48% gewijzigd door RoD op 11-12-2004 12:26 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

HDD-MP3] Medion MD95200

Je had je vraag ook daar kunnen stellen in plaats van een nieuw topic te openen (met nog een vage titel ook) :)

En let een beetje op je interpuntie, aub.

• RoD
  • Niet online

RoD

MPmad schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:26:
HDD-MP3] Medion MD95200

Je had je vraag ook daar kunnen stellen in plaats van een nieuw topic te openen (met nog een vage titel ook) :)

En let een beetje op je interpuntie, aub.
medion md 95134
Is dit geen andere speler?

Verwijderd

nee
134 is de belgische uitvoering

Verwijderd

Topicstarter
[Heb je em niet op hold staan?

wat bedoel je met hold ??
sorry maar ik ben nog een beetje leek op dit gebied en ge moet altijd bijleren om slimmer te worden hé.
ik kan hem wel aan de pc hangen en daar wijzigingen invoeren maar wat en waar ??.
bij de helpdeck van medion hebben ze me verteld dat ik eens de map system moest verwijderen en dan resetten maar dat hielp niet ,hij blijft maar om die menu key vragen.
en ja het is inderdaad een belgische uitvoering .
groetjes

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 13:02:
[Heb je em niet op hold staan?

wat bedoel je met hold ??
sorry maar ik ben nog een beetje leek op dit gebied en ge moet altijd bijleren om slimmer te worden hé.
ik kan hem wel aan de pc hangen en daar wijzigingen invoeren maar wat en waar ??.
bij de helpdeck van medion hebben ze me verteld dat ik eens de map system moest verwijderen en dan resetten maar dat hielp niet ,hij blijft maar om die menu key vragen.
en ja het is inderdaad een belgische uitvoering .
groetjes
lees eerst de handleiding van het ding ns door...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het lijkt me inderdaad beter als je eerst de handleiding van je mp3 speler even gaat lezen. Daar staat wel iets in over de melding die je op het scherm krijgt (over key locked).
Twee topics openen over hetzelfde probleem is ook niet de bedoeling. Lees dus svp ook even de faq (Algemene gedragsregels (Netiquette)) van het forum, daarin staat beschreven wat er van je verwacht wordt voor je een topic (of 2) opent.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.