Toon posts:

Een eigen compilatiecd maken met een programma

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb zojuist ergens een programmatje gevonden (autopatcher genaamd) waarmee je vele nuttige dingen op je computer kan installeren... Nu wil ik echter zelf nog programma's toevoegen, en spijtig genoeg kan dit niet met autopatcher. Heeft er iemand al ervaring met zo'n pakket te maken of eventueel dingen aan toe te voegen?
screenshot: http://www.autopatcher.com/images/Screenshots/MainFull.jpg

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In Windows Operating Systems loopt [rml][ XP] Unattended Install CD Deel 3 (was: OEM CD)[/rml] :) Wat bedoel je precies? Wat wil je precies? Je kan met SMS of SUS/WUS ook heel veel doen qua patching :) Voor deze vragen kan je denk ik toch het beste een nieuw topic openen in Windows Operating Systems. Geef daarin nauwkeurig aan wat je allemaal hebt gevonden, wat hier de voor- en nadelen aan zijn, en wat je precies geprobeerd hebt. Lees Software Algemeen - FAQ nog eens goed door :) Er zijn vele topics over dit onderwerp te vinden met bijvoorbeeld de GoT search.

[google=windows update management] of zoeken op GoT in WOS naar 'windows updates automatiseren' levert een regen aan resultaten. De query iets aan

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.