Ik ben dus op zoek naar een soort adapter met aan de ene kant een CF slot en aande andere kant een SD 'stekker'. Waarom? Mijn Fotocamera gebruikt CF (hoera!) - Mijn PDA heeft een SD slot.
De oplettende lezer begrijpt ongetwijfeld wat de bedoeling is, maar soms zijn er ook andere oplossingen dus vandaar toch maar de vraag: Ik wil de inhoud van de CF kaart op mijn PDA kunnen bekijken. Bestaat zo'n adapter? Andersom heb ik ze wel gezien, maar dat is geen optie.
Ik ken ook de usb>usb kopieer apparaatjes, maar ik weet niet of dat zo super werkt, aangezien dan ALTIJD de hele kaart gekopieerd moet worden, right?
Mn pda (yakumo delta300gps) heeft niet zo'n usb master host (
) functie of hoe heet het, dus een standaard kaartlezer wil ook niet 
Opties?
De oplettende lezer begrijpt ongetwijfeld wat de bedoeling is, maar soms zijn er ook andere oplossingen dus vandaar toch maar de vraag: Ik wil de inhoud van de CF kaart op mijn PDA kunnen bekijken. Bestaat zo'n adapter? Andersom heb ik ze wel gezien, maar dat is geen optie.
Ik ken ook de usb>usb kopieer apparaatjes, maar ik weet niet of dat zo super werkt, aangezien dan ALTIJD de hele kaart gekopieerd moet worden, right?
Mn pda (yakumo delta300gps) heeft niet zo'n usb master host (
Opties?
[ Voor 7% gewijzigd door BaRF op 11-12-2004 11:29 . Reden: host! ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you