Toon posts:

bios wachtwoord, batterij verwijderen, tijdsduur?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Na op Google wat zoekwerk te verrichten, kwam ik enkele Got topics tegen en daarin vond ik dat ik mijn batterij uit mijn desktop kan verwijderen om het bios wachtwoord te verwijderen. Nu staat daar altijd in dat je Héééél lang moet wachten, maar dat is mij iets te vaag, gaat het hier over uren, dagen, weken?

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:09

Gotiniens

Fairly odd Tim

10 minuten is lang genoeg

Verwijderd

nonsens ik werk in een pc zaak en heb die bios wachtwoorden al 100den keren deraf gehaald en in alle gevallen volstond een paar seconde om het bioswachtwoord te verwijderen.

let der wel op dat de kast niet meer onder stroom staat. en dat je even op de aan knop ramt om de laatste energie die overal in de elco`s zit verdwijnt.

Verwijderd

Topicstarter
hehe dankjewel,

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik houd altijd een kwartier aan, en dat is nooit te kort geweest :), dus als je 10 min. à een kwartier aanhoudt zit je wel goed.

Vooral bij laptops merk ik dat het wel wat langer duurt, bij PC's is het BIOS vaak binnen een minuut al gereset

[ Voor 31% gewijzigd door AtleX op 11-12-2004 11:04 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Vergeet niet de stroomstekker eruit te halen anders kun je heel lang wachten ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Met een ATX reset duurt het zelfs 1 seconde :Y)

Wel, dit is wel makkelijk zélf uit te vinden. Probeer het na 5 seconden; werkt het niet? Dan moet je bij de volgende poging wat langer wachten :z

Basic/zoek. In de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staat trouwens hoe je een ATX reset moet doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.