Toon posts:

Photoshop Kleur-Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren heb ik een nieuw scherm aangeschaft, de Samsung SyncMaster 710T. Met de kleuren is niks mis (de helderheid is wat wennen) maar in Photoshop CS werkt het voor geen kanten.

De kleuren in het tekenvlak zijn redelijk als ik View ->Proof Setup -> Monitor RGB selecteer. Maar, het probleem is dat in de Color Picker en alle "schermpjes" buiten het tekenvlak zoals de Navigator en Layers de kleuren niet kloppen. Grijs is brijn, blauw is er niet, dat is allemaal paars... heel vreemd en het maakt het tekenen onnodig moeilijk omdat ik dus geen kleuren kan kiezen :/

Hoe los ik dit op? :?

Aangezien het hier duidelijk aan Photoshop ligt post ik deze vraag hier.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke exacte versie van Photoshop heb je? deze al eens geprobeerd te upgraden indien het niet de laatste is, en ook al op de site van Adobe gekeken of er wellicht iets over te vinden is? Wellicht al eens je video/monitordrivers opnieuw geinstalleerd en gekeken of er wellicht een oplossing voor is?

We verwachten op GoT namelijk wel dat je zelf eerst een uitgebreide zoektocht doet naar een mogelijke oplossing :) Lees hierover Software Algemeen - FAQ even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters