Zijn er hier nog mensen die van originele...

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
spellen houden? Als ik naar LAN parties ga wordt er echt ALTIJD gecounterstriked. Op zich niets mis mee, maar maar een paar (klinkt leuk:))mensen spelen spellen als Insane, Red Alert 2 en Sacrifice. Ik vroeg me af, ben ik de enige in deze wereld die originele spellen waardeerd?

Steam

• Speedy
  • Laatst online: 18-02 10:06
Zie hier het tegendeel:

Afbeeldingslocatie: http://www.gelderlan.nl/fotos/PC290048.JPG

Verder nog gespeeld: Insane, Rune, HLDM, CS

ofuh....ben ik nu 1 van die paar, was verder idd weinig anders als Q2/Q3A en CS

Flickr | Lego collectie

• pica
nou. dat zijn er als 2 op deze wereld :)

Steam

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Heb je eens zin om Alpha Centauri met zijn zessen te spelen. Da's net monopoly met 6 familie-leden. Dat gaat uren duren, dat houden de meeste Halflife watjes >:)B-)*D>:) niet vol. Mijn laatste spel duurde 38 uur !!!

Fijn een stukje spelen !!! >:)>:)>:)>:)>:)>:)

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

Verwijderd

pwah
master of orion II
met zes man
dat kan ook lang duren :)
maar counterstrike is soms ook wel leuk hoor.

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 17:43

Steffie

Opaque

af en toe gp500 ... soms staan er dan mensen te kijken en vragen ze: he is dat een nieuw spel ?
vind ik wel grappig van een spel dat al 2 jaar bestaat :)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Dat zie je best veel. Heel veel mensen blijven niet bij met racespellen ofzo, denk ik.

Ach, er komen ook zo veel FPSen uit, je hebt alle tijd nodig om die bij te houden ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Johannes
  • Laatst online: 03-02 06:52
Heb je eens zin om Alpha Centauri met zijn zessen te spelen. Da's net monopoly met 6 familie-leden. Dat gaat uren duren, dat houden de meeste Halflife watjes niet vol. Mijn laatste spel duurde 38 uur !!!
Maar 38 uur?
Baldur's Gate 2 multiplayer over LAN!

Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Ja, ik weet het, maar toen hadden we het wel gezien. Sommige mensen hebben tenslotte nog werk om naar toe te gaan en het is wel handig om daar met ogen open te komen, en aanspreekbaar te zijn. :):):):):):)

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 10:24

Zak

Soldier of fortune spelen we meestal op de lanparty's. Red alert 2 ook veel. Age of empires II ook vaak.

Verwijderd

Af en toe via lan met broers..
RA2 (loopt vrij vaak vast)
Earth 2150.

Alpha Centuari is wel grappig.. alleen zijn er niet zo mega veel mensen die er van houden :-)

Verwijderd

HOMEWORLD *D

Verwijderd

Op woensdag 03 januari 2001 20:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
...mensen spelen spellen als Insane, Red Alert 2 en Sacrifice. Ik vroeg me af, ben ik de enige in deze wereld die originele spellen waardeerd?
Wat bedoel je trouwens precies met orginele spellen? Ik bedoel, hoe orgineel is Red Alert 2? :?

• pica
Op vrijdag 05 januari 2001 16:53 schreef ShiN het volgende:

[..]
Wat bedoel je trouwens precies met orginele spellen? Ik bedoel, hoe orgineel is Red Alert 2? :?
Das een goeie...

Ik denk spellen die niet zo vaak op lans worden gespeeld... Red Alert 2 is idd niet origineel, maar op lanparties weer wel :P. En gewoon alles van Shiny natuurlijk :)

Steam

Verwijderd

als je met meer man speelt is total annihilation ook erg goed,met name dat voor elke tactiek van de tegenstander wel een antwoord is maakt het erg leuk.

ook warzone 2100 is wel apart.

Verwijderd

Nou,...

laatste netwerkfeestje waren het,

rune (UT met bijltjes en zwaardjes)
sacrifice
shogo
baldurs gate 2
en natuurlijk q3 en UT.

Verwijderd

Ik doe vaak Delta Force 2 op het netwerk van mijn stageplaats :) Lekker mijn baas een gat tussen zijn ogen boren >:)
Pagina: 1