somewhere there was silence
LCD schermen gaan idd wel trager reageren bij lage temperaturen. Kleurenschermpje van mn GSM is ook niet vooruit te branden als ik met dit weer een tijdje buiten ben. Maar volgens mij is dat pas bij lager dan 10 graden oid.. en zo koud zal het in je kamer ook weer niet zijn lijkt me...
Maar kijk voor de zekerheid even in de handleiding of website oid wat de minimale bedrijfstemperatuur is van het ding. Controleer dan ook even met een thermometer of de temp in je kamer goed is. Zoja, dan weet je vrijwel zeker dat je scherm niet goed is.
Maar kijk voor de zekerheid even in de handleiding of website oid wat de minimale bedrijfstemperatuur is van het ding. Controleer dan ook even met een thermometer of de temp in je kamer goed is. Zoja, dan weet je vrijwel zeker dat je scherm niet goed is.
[ Voor 32% gewijzigd door Palomar op 11-12-2004 00:49 ]
Maandag krijg ik een 2e indentieke monitor erbij, als die het probleem niet heeft mogen ze die andere fijn komen opruilen 
Onsite garantie++
Onsite garantie++
Om wat voor scherm gaat het dan? Misschien trage responstijd?
Ik heb net trouwens nog achter een TFT gezeten die op zolder staat (verwarming uit, dus vrij fris daar) en nergens last van (iiyama 735 oid).
Ik heb net trouwens nog achter een TFT gezeten die op zolder staat (verwarming uit, dus vrij fris daar) en nergens last van (iiyama 735 oid).
Het is geen super high responsive ding
Het is een Dell 1905FP
Maar hij heeft eerder nergens last van gehad, dus ik denk dat het echt gewoon een probleem is. Maar vanwege de kou dacht ik er even aan
Het is een Dell 1905FP
Maar hij heeft eerder nergens last van gehad, dus ik denk dat het echt gewoon een probleem is. Maar vanwege de kou dacht ik er even aan
Kan wel kloppen, ik heb het ook bij mijn laptop. Als ik die aanzet en hij is koud dan is hij ook traag, muisaanwijzer geeft dan een heel spoor af bijvoorbeeld, maar als hij gewoon op kamer terperatuur is dan is dan verschijnsel er veel minder.
Lijkt opzich ook logisch aangezien het toch iets vloeibaars is, wat bij lagere temperaturen dikker zou kunnen zijn zou je denken.
Lijkt opzich ook logisch aangezien het toch iets vloeibaars is, wat bij lagere temperaturen dikker zou kunnen zijn zou je denken.
Volgens de specs moet deze monitor goed kunnen werken tussen de 5 en 35 graden._serial_ schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 01:10:
Het is geen super high responsive ding
Het is een Dell 1905FP
http://support.dell.com/s.../about.htm#Specifications
Ik heb gisteren dezelfde monitor besteld dus ik hoop dat dit niet te erg is.
Dit probleem heb ik in ieder geval niet met het scherm van mijn notebook.
Pagina: 1