Naam topicstarter klopt niet met naam 1ste post?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:44
ik kwam net dit --> A8N-SLI afweging en onduidelijkheden topic tegen in PMG, volgens het subforum is de maker BalusC maar als je hem opent is de eerste post van Mastakilla?

BalusC heeft wel gereageerd in het topic, maar er staat niet bij dat het topic gemerged is met een andere over hetzelfde onderwerp.
Wat klopt er niet? ligt het aan mijn pc, die iets niet goed binnen krijgt ofzo? of is het gewoon een bugje?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

dat topic is dan vast afgesplitst van een ander topic daarom staat er Baluc als topicstarter.

[ Voor 6% gewijzigd door Toet3r op 11-12-2004 00:41 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
maaarten schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:41:
dat topic is dan vast afgesplitst van een ander topic daarom staat er Baluc als topicstarter.
aha, vroeger stond dat nog boven het topic als ie afgesplitst of gemerged was...
vindt dit maar irritant zo dat het niet lijkt te kloppen en dat je aan jezelf begint te twijfelen...

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

crisp

Devver

Pixelated

er zit nog een bugje in React waardoor de melding niet altijd getriggered word...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

MewBie schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:43:
[...]

aha, vroeger stond dat nog boven het topic als ie afgesplitst of gemerged was...
vindt dit maar irritant zo dat het niet lijkt te kloppen en dat je aan jezelf begint te twijfelen...
Mag ik even vragen wat het gevolg is als je eraan twijfelt? Als je het vraagt om nieuwsgierigheid, ok, maar ik snap niet helemaal waarom je aan jezelf zou moeten gaan twijfelen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
BtM909 schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:47:
[...]

Mag ik even vragen wat het gevolg is als je eraan twijfelt? Als je het vraagt om nieuwsgierigheid, ok, maar ik snap niet helemaal waarom je aan jezelf zou moeten gaan twijfelen?
of je niet scheel wordt omdat de 2 namen niet kloppen en je alles 2~3 keer checked en er dan achter komt dat het idd niet niet klopt, maar dat je nergens die merge/splits melding ziet en het dus eigenlijk dezelfde namen zouden moeten zijn.
Het klopt gewoon niet, als je snapt wat ik bedoel :P

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

maaarten schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:41:
en dat was ook te lezen in dat topic:
BalusC schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:17:
^^^ bovenstaande berichten zijn van [rml][ Discussie] AMD Athlon 64 & Opteron - Deel 7[/rml] afgesplitst, omdat het volkomen offtopic was ten opzichte van de discussie omtrent de Athlon 64 CPU's en chipsets. Je hebt het hier specifiek over het moederbord en niet specifiek over de CPU/chipset :)
Pagina: 1