hey
in VB.net ben ik dus bezig met een looplicht in de vorm van
Nu is het de bedoeling dat hij tussen de 0 waarde true en false 2 sec pauzeert, tussen de 1 waarde true en false 2 sec, etc.
Nu weet ik dat het mogelijk is om via
een thread te laten inslapen, en ook via multithreading. Maar multithreading lukt me niet zo goed.
nu heb ik iets gehoord van een timer.tick die samenwerkt met interval. dat heb ik intussen dus ook al geprobeerd dus terwijl bij m'n knop stond timer.interval=2000 stond bij m'n timer 9 keer
addhandler timer.tick, adressof timer1_tick . maar hij negeerde die code gewoon en deed het hele looplicht in 1msec . heeft iemand hier een oplossing voor? ik heb al verschillende google searches en GoT searches geprobeerd, maar die leveren niets op.
edit: typo
in VB.net ben ik dus bezig met een looplicht in de vorm van
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| pControl.setPin(0, True)
pControl.setPin(0, False)
pControl.setPin(1, True)
pControl.setPin(1, False)
pControl.setPin(2, True)
pControl.setPin(2, False)
pControl.setPin(3, True)
pControl.setPin(3, False)
pControl.setPin(4, True)
pControl.setPin(4, False)
pControl.setPin(5, True)
pControl.setPin(5, False)
pControl.setPin(6, True)
pControl.setPin(6, False)
pControl.setPin(7, True)
pControl.setPin(7, False) |
Nu is het de bedoeling dat hij tussen de 0 waarde true en false 2 sec pauzeert, tussen de 1 waarde true en false 2 sec, etc.
Nu weet ik dat het mogelijk is om via
code:
1
| threading.thread.sleep(2000) |
een thread te laten inslapen, en ook via multithreading. Maar multithreading lukt me niet zo goed.
nu heb ik iets gehoord van een timer.tick die samenwerkt met interval. dat heb ik intussen dus ook al geprobeerd dus terwijl bij m'n knop stond timer.interval=2000 stond bij m'n timer 9 keer
addhandler timer.tick, adressof timer1_tick . maar hij negeerde die code gewoon en deed het hele looplicht in 1msec . heeft iemand hier een oplossing voor? ik heb al verschillende google searches en GoT searches geprobeerd, maar die leveren niets op.
edit: typo