Moederbord ZONDER audio

Pagina: 1
Acties:

• dreambofh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 20:08
Hallo,

Ik heb voor mijn 1u 19 inch kastje naar een moederbord dat er in past. Het moet niet een te dure zijn.

Omdat de audio aansluitingen op de moederborden die ik tegengekomen ben allemaal rechtop staan passen deze niet in mijn 1u kastje. Plus... ik heb helemaal GEEN audio nodig.

Dus ben ik eigenlijk op zoek naar een goed moederbord voor rond de 150 euro met wel de nieuwe P4 socket, met wel LAN en ook VGA maar geen audio

Het hoeft ook gee mini-atx te zijn.

Weet iemand een goed bord hiervoor... heb her en dar als gekeken en gebeld maar niet echt iets kunnen vinden. Ja.... intel serverboard van over de 200 euro.

Thnx!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:37
Ik denk dat je keus minder beperkt word als je zoekt zonder VGA, Daar zit dan vaak ook geen onbaord geluid op. En dat je er dan een PCI-riser met een simpel PCI-kaartje in stopt? of heb je al een PCI-slot bezet.

Want ik heb idd zo even ook niets kunnen vinden.

en van de reacties hieronder ben ik een beetje in de war, bedoel je een Socket 775 of Socket 478 moederbord?

[ Voor 30% gewijzigd door OnTracK op 11-12-2004 00:06 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Er zijn nog een hoop moederborden met ouderwetste audio-aansluitingen, zoals deze http://www.asrockamerica.com/Products/P4i45GV%20R5.htm
Ik zou gewoon eens goed alle moederbordfabrikanten langsgaan.

Verwijderd

euh? nieuwe p4 in een 1U? hoe wou je dat koelen??? Verder weet ik niet goed wat je bedoelt, audio zit gewoon in eigenlijk elke southbridge, en dat wordt ook gebruikt, bij élk plankje, behalve natuurlijk echt de tyan serverplanken, maar dan praat je weer over de 250 euro.

M'n MSI K8N Neo2 is denk ik wel wat voor jou, houd zich keurig aan de specificaties voor de standaard ATX hoogte van een I/O panel, retestabiel. Er is ook een versie te verkrijgen met de stabiele nForce 3 chipset, met een flex-ATX-layout, en ze zijn d'r ook in socket 754 te krijgen. Over het algemeen stabieler in een 1U omgeving dan een LGA775 setje, zeker qua koeling.

• dreambofh
Ik heb geen idee of die oude ook passen. Heb eigenlijk nooit echt gehoord van asrok. Ik zal eens gaan kijken naar zo'n bord.

Verwijderd

Asrock? Dat is de cheap-ass tak van Asus. Nooit van gehoord????

offtopic:
Check de URL eens, zit je via de frame van een of andere site te surfen, of heb je echt TWEAKERS bovenin staan? :D

• dreambofh
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:10:
Asrock? Dat is de cheap-ass tak van Asus. Nooit van gehoord????
Nee... sorry helaas... Ik ben niet zo'n hardware handelaar... :?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 00:10:
offtopic:
Check de URL eens, zit je via de frame van een of andere site te surfen, of heb je echt TWEAKERS bovenin staan? :D
offtopic:
Heb je het nou tegen mij :? Zo nee wtf are you talking about?
Pagina: 1