Steam en router

Pagina: 1
Acties:

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik heb ff een vraagje

ik en mn broertje spelen allebei regelmatig CS via Steam.

Nu zit ik alleen met het probleem dat wanneer ik aan het spelen gaat alles goed, maar als hij dan begint te spelen dan krijg ik opeens connection warning :?

Dit is dus wanneer we allebei via Steam spelen.

Lijkt dan wel alsof hij voorrang krijg op de bandbreedte :/ terwijl dit natuurlijk allemaal naar mij toe moet stromen :P

Specs:
ADSL 2048 (Planet)
SMC Router

Dus mijn vraag is eigenlijk of iemand een oplossing weet voor dit probleem

Verwijderd

ik denk dat de vraag hier eerder is of je zelfs wel voldoende bandbreedte hebt... (CSS vreet aardig wat).

Zo ja, dan zou je er eens een QoS service op los moeten laten of (de simpele versie) een traffic shaper op de verbinding zetten. (bij een losse router betekent dit dus weer een extra pc als gateway ertussen :( ). Hiervoor kun je de faq hier op got eens doorlezen.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 14:51
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:18:
ik denk dat de vraag hier eerder is of je zelfs wel voldoende bandbreedte hebt... (CSS vreet aardig wat).

Zo ja, dan zou je er eens een QoS service op los moeten laten of (de simpele versie) een traffic shaper op de verbinding zetten. (bij een losse router betekent dit dus weer een extra pc als gateway ertussen :( ). Hiervoor kun je de faq hier op got eens doorlezen.
of je gebruikt netlimiter, een softwarematige traffic shaper die je installeert op de clients.

• IceClub
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-07-2025
Heb wel eens wat daar over gelezen op het steam forum daar kwamen ze volgens mij ook niet helemaal uit misschien heb je er wat aan

http://66.218.71.225/sear...4CC0BA940B&icp=1&.intl=us

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2025
Heej :) ik denk dat ik er nu wel uit ga komen

Tnx voor de hulp _/-\o_