[iPod 3G] Besturing werkt af en toe niet...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Topicstarter
Afgelopen November/Oktober heb ik een iPod 3G 20gb gekocht, refubished (bij Mail-a-Mac), maar wel helemaal nieuw. Werkt allemaal perfect, maar af en toe heb ik het probleem dat de besturing niet werkt (de aanraak toetsen), het wheel werkt helemaal niet, en de andere toetsen happeren (je kan b.v. de 'play' toets niet ingedrukt houden om hem uit te zetten).

Gelukkig kan ik met de afstandbediening hem nog uitschakelen, en na dat een paar keer te doen is de besturing weer terug, maar het is wel irritant.

Een oplossing heb ik nog steeds niet gevonden, de iPod volledig herstellen werkt niet, de orginele of de laatste iPod software (iPod updater) installeren werkt ook niet. Is het misschien toch verstandig de iPod terug te sturen naar Apple?

Zaterdag 11 December bij de site van Apple support aangevraagd voor de iPod, en is op Dinsdag 14 December opgehaald door een koerier van TNT. Vandaag (Maandag 20 December) een gloednieuwe iPod (zelfde generatie) terug gekregen, en de besturing werkt al veel beter (de 'defecte' iPod had een hele kleine vertraging, de nieuwe iPod reageert direct). Moet zeggen, perfecte en nette service van Apple! Erg snel.

[ Voor 23% gewijzigd door naaa op 20-12-2004 16:30 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
Ik heb wel eens dat als ik een beetje vette vingers heb dat m'n wheel niet werkt..maar dat lijkt me sterk bij de drukknopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Topicstarter
Tomaat schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:55:
Ik heb wel eens dat als ik een beetje vette vingers heb dat m'n wheel niet werkt..maar dat lijkt me sterk bij de drukknopjes
Ook dat is het niet, heb een reparatie aangevraagd bij Apple, hun mogen uitzoeken wat het probleem is, heb het probleem al sinds ik hem kreeg en heb er steeds vaker last van, dus maar terug sturen nu ik nog in mijn 3 maanden volledige garatie periode zit.