Hallo iedereen,
Ik hoorde van eenn goede vriend dat zijn msn nickname soms veranderde in beledigende namen, terwijl hij gewoon online is.
Zoals: "je heb een wond op je l*l" zoiets van " je n**kt je moeder alke dag."
Zou dat zomaar kunnen, als iemand zo'n tooltje heeft om dat te doen.
hij heeft trouwens msn 7.0, mischien dat het daar aan ligt. Weten jullie hiet meer over, en of je er wat tegen kan doen. want het lijkt mij een soort van bedreiging.
alvast bedankt
Edit:
Het was anders, hij was met iemand aan het praten en toen was in zijn naam in het gespreks venster in eens zijn naam verandert, terwijl hij of zijn chat partner het niet had gedaan
Ik hoorde van eenn goede vriend dat zijn msn nickname soms veranderde in beledigende namen, terwijl hij gewoon online is.
Zoals: "je heb een wond op je l*l" zoiets van " je n**kt je moeder alke dag."
Zou dat zomaar kunnen, als iemand zo'n tooltje heeft om dat te doen.
hij heeft trouwens msn 7.0, mischien dat het daar aan ligt. Weten jullie hiet meer over, en of je er wat tegen kan doen. want het lijkt mij een soort van bedreiging.
alvast bedankt
Edit:
Het was anders, hij was met iemand aan het praten en toen was in zijn naam in het gespreks venster in eens zijn naam verandert, terwijl hij of zijn chat partner het niet had gedaan
[ Voor 20% gewijzigd door Yoram op 10-12-2004 20:02 . Reden: niet goed gekeken wat mijn vriend typte ]
Hallo!