Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GoT niet meer leesbaar op Palm PDA

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 15:58

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Probleem: sinds de nieuwe layout van GoT in de lucht is (met verbeterde html code), kan ik GoT totaal niet meer gebruiken op mijn pda.
Ik gebruik een Palm Tungsten C met Web Browser v. 2.0.1.1 (standaard meegeleverd).

Geprobeerd: Nu las ik in wat oude topics dat er een PDA versie onderweg zou zijn.
curry684 in "PDA GoT"
curry684 in "GoT optimized voor PDA"
Ik kon echter altijd de gewone pagina bekijken, dus voor mij maakte het niet zoveel uit. Door de nieuwe code is dit echter niet meer mogelijk, daarom:

Vraag: ligt het nog in de planning dat er weer een PDA editie komt?
offtopic:
(of heb ik ergens iets gemist?)

Opmerking. In dit topic ( Het Canon A60/A70/A75 ervaringen topic - Deel 8 ) wordt de layout verpest door de openingspost. Waarschijnlijk is dit geen React bug, maar gewoon een foutje in de html van SmartDoDo. Het leek me dat dit toch ook even gemeld moest worden (mocht het toch om een bug gaan).

offtopic:
dit is niet zozeer een bug van React, daarom dus niet getagged als zodanig

edit: ik gebruik de paarse layout

[ Voor 5% gewijzigd door T.T. op 10-12-2004 21:12 ]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 16:18
Heb je dat ook als je de classic layout gebruikt :?

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 22:01

Luke!

#Treinbaas
Wat is het probleem met dat topic dan? Het enige wat ik zie is dat de banner niet in het daarvoor bedoelde vak wil laden, ook niet na Ctrl+F5 en die zooi. Of doelde je op het bekijken per PDA?

Edit: ik zie nu pas dat de tekst het scherm uitloopt....

[ Voor 14% gewijzigd door Luke! op 10-12-2004 19:45 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

T.T. schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:29:

Opmerking. In dit topic ( Het Canon A60/A70/A75 ervaringen topic - Deel 8 ) wordt de layout verpest door de openingspost. Waarschijnlijk is dit geen React bug, maar gewoon een foutje in de html van SmartDoDo. Het leek me dat dit toch ook even gemeld moest worden (mocht het toch om een bug gaan).

offtopic:
dit is niet zozeer een bug van React, daarom dus niet getagged als zodanig
Ik had destijds nog geen HTML rechten dus het lijkt me stug dat het daardoor komt :)

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
SmartDoDo schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:52:
[...]
Ik had destijds nog geen HTML rechten dus het lijkt me stug dat het daardoor komt :)
Ahh, dat wist ik niet. Nou, dan moet er maar even iemand naar kijken :)

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11 18:54

Len

Leeg

het bold loopt ook door :)

Ow en een pda template lijkt me ook handig.

zoiets als: http://pda.tweakers.net/ :?

Free Tibet

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Als ik zo vrij mag zijn: wat een prutbrowser heeft die Palm dan, aangezien de nieuwe HTML aanzienlijk beter is voor browsers die geen CSS etc snappen of willen binnenhalen.

Kan je een screenie plaatsen van wat er verkeerd gaat?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Len schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:15:
Ow en een pda template lijkt me ook handig.
zoiets als: http://pda.tweakers.net/ :?
ja zoiets bedoel ik ook
chem schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:19:
Als ik zo vrij mag zijn: wat een prutbrowser heeft die Palm dan, aangezien de nieuwe HTML aanzienlijk beter is voor browsers die geen CSS etc snappen of willen binnenhalen.

Kan je een screenie plaatsen van wat er verkeerd gaat?
Dat van die browser klopt wel, maar bijvoorbeeld tweakers.net en de oude got kon ik perfect bekijken. Ik weet niet hoeveel mensen er met palm browsers got proberen te bekijken, maar misschien gaat het nu op andere pda's ook minder goed.

Over dat screenshot: dat zal ik later vandaag even doen. Ik kan het ook kort beschrijven. Ik zie alleen een witte pagina met aan de rechterkant (na enig scrollen) 6 rode plaatsjes (de knoppen) onder elkaar : tweakers.net register faq search active topics login
Naar beneden scrollen kan ik niet, aangezien er niet meer wordt geparsed door mn browsertje".

[ Voor 31% gewijzigd door T.T. op 11-12-2004 12:21 ]

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:17
De betreffende topic ziet er ook in Internet Explorer (versie 6.0, Windows XP SP2) niet helemaal uit zoals het zou moeten. Tekst valt erbuiten en de reacties staan allemaal ingesprongen. Waarschijnlijk een bug bij het renderen van de RML-code?

In ieder geval is het artikel afgekapt en de laatste woorden zijn:
:? “Wat is dit nu weer? Na 30 fo
Wellicht is de HTML-code te lang en wordt deze daarom afgekapt.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
elnino schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:31:
De betreffende topic ziet er ook in Internet Explorer (versie 6.0, Windows XP SP2) niet helemaal uit zoals het zou moeten. Tekst valt erbuiten en de reacties staan allemaal ingesprongen. Waarschijnlijk een bug bij het renderen van de RML-code?
Voor de duidelijkheid, ik had het ook over IE 6.0 :)
Met mijn Palm kan ik zoals gezegd GoT helemaal niet meer lezen. Dat had ik er misschien iets duidelijker bij moeten zetten.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat topic zou ik buiten beschouwing laten, dat is gewoon een </div> of </table> tag die gewoon niet is afgesloten.

Ik gok trouwens dat de standaard browser die bij je palm zit totaal geen css ondersteund, klopt dat ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
moto-moi schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:02:
Dat topic zou ik buiten beschouwing laten, dat is gewoon een </div> of </table> tag die gewoon niet is afgesloten.

Ik gok trouwens dat de standaard browser die bij je palm zit totaal geen css ondersteund, klopt dat ?
hmm dat lijkt me niet, aangezien ik de oude GoT en de huidige FP wel gewoon kan bekijken op mn Palm.

[ Voor 4% gewijzigd door T.T. op 11-12-2004 14:24 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:16

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb dat topic even opgeschoond. [li]'s gebruiken zonder [list] is vragen om problemen ;)
Helaas moest ik het useroverzicht schrappen anders werd de geparsede versie te groot, maar ik zal SmartDoDo de originele tekst nog wel even opsturen, dan kan hij er eventueel nog naar kijken :)

Wb een echte PDA-template: die is in de maak :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:16

crisp

Devver

Pixelated

dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.