Probleem: sinds de nieuwe layout van GoT in de lucht is (met verbeterde html code), kan ik GoT totaal niet meer gebruiken op mijn pda.
Ik gebruik een Palm Tungsten C met Web Browser v. 2.0.1.1 (standaard meegeleverd).
Geprobeerd: Nu las ik in wat oude topics dat er een PDA versie onderweg zou zijn.
curry684 in "PDA GoT"
curry684 in "GoT optimized voor PDA"
Ik kon echter altijd de gewone pagina bekijken, dus voor mij maakte het niet zoveel uit. Door de nieuwe code is dit echter niet meer mogelijk, daarom:
Vraag: ligt het nog in de planning dat er weer een PDA editie komt?
Opmerking. In dit topic ( Het Canon A60/A70/A75 ervaringen topic - Deel 8 ) wordt de layout verpest door de openingspost. Waarschijnlijk is dit geen React bug, maar gewoon een foutje in de html van SmartDoDo. Het leek me dat dit toch ook even gemeld moest worden (mocht het toch om een bug gaan).
edit: ik gebruik de paarse layout
Ik gebruik een Palm Tungsten C met Web Browser v. 2.0.1.1 (standaard meegeleverd).
Geprobeerd: Nu las ik in wat oude topics dat er een PDA versie onderweg zou zijn.
curry684 in "PDA GoT"
curry684 in "GoT optimized voor PDA"
Ik kon echter altijd de gewone pagina bekijken, dus voor mij maakte het niet zoveel uit. Door de nieuwe code is dit echter niet meer mogelijk, daarom:
Vraag: ligt het nog in de planning dat er weer een PDA editie komt?
offtopic:
(of heb ik ergens iets gemist?)
(of heb ik ergens iets gemist?)
Opmerking. In dit topic ( Het Canon A60/A70/A75 ervaringen topic - Deel 8 ) wordt de layout verpest door de openingspost. Waarschijnlijk is dit geen React bug, maar gewoon een foutje in de html van SmartDoDo. Het leek me dat dit toch ook even gemeld moest worden (mocht het toch om een bug gaan).
offtopic:
dit is niet zozeer een bug van React, daarom dus niet getagged als zodanig
dit is niet zozeer een bug van React, daarom dus niet getagged als zodanig
edit: ik gebruik de paarse layout
[ Voor 5% gewijzigd door T.T. op 10-12-2004 21:12 ]