Toon posts:

Grafische Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oi,

Ik sinds 2 weken een nieuwe pc, zelf samengesteld en gebouwd, alle onderdelen zaten netjes in doos enzo mja daarna begon het gezeik :P

Onder het spelen van GTA VC kreeg ik op lange stukken vol gas rijde, steeds loading in het scherm te staan :?
Daarna GTA VC er maar af gegooid omdat ik dacht dat het aan het spel lach dus jah dan maar iets anders proberen, onder het spelen van FIFA2005 krijg ik steeds een witte flits bovenaan het scherm als een keeper uittrapt :?

Half Life 2 loopt op geen enkele resolutie vloeiend, als er bijvoorbeeld veel ontploffingen komen dan krijg ik schokken in het beeld, en als ik veel beweeg ook af en toe een schok.
In C&C Generals Zero Hour, krijg ik steeds haperingen als er veel geschoten en die onzin gedaan wordt, dit eigenlijk alleen op 1600x1200.

Verder is mijn geheugen ook niet op dual-channel te krijgen, systeem wil niet booten, terwijl het 2 identieke geheugen bankjes zijn.

Systeem:
AMD 3000+
1024MB geheugen (2x 512 kingston)
2x 160GB HD (Maxtor)
Radeon X800 Pro Sapphire (ViVo)
Tagan 480W voeding
Asus A7N8X-E Deluxe (Mobo)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zo goed hoe hier zit, maar ik denk dat ik wel mag kicken?? :?
Anders zeg het maar even, bvd :>

Verwijderd

Heb je al andere drivers geprobeert ? Zo ja, probeer je systeem eens per onderdeel te benchen met bv. Sisoft Sandra, en dan kun je zo de rotte appel eruit plukken en deze vervangen.

Verder ook al van alles geprobeert met drivers ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende drivers al geprobeerd

Omega based op Catalyst 4.12 geloof ik
De gewone drivers van ATi
De Catalyst 4.11 van ATi
De drivers die bij de grafische kaart zaten

Scores met 3d mark 2005 zijj gewoon rond de 4500, volgens mij redelijk normaal

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 07:37:
Ik weet niet zo goed hoe hier zit, maar ik denk dat ik wel mag kicken?? :?
Anders zeg het maar even, bvd :>
Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg:

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:
[Plaatje/link]

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen OW, soz :'(
Dit is een grote denkfout en een probleem met de GoT-mentaliteit in 't algemeen!

We willen even de zaken rechtzetten wat dit betreft:

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de policy of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast.

Maar wat moet ik dan wel doen als ik 't niet zeker weet?

Da's een goede vraag. Het antwoord is er ook al: Lees deze mededeling even goed door.

Schoppen binnen 24u is niet toegestaan, met zo'n lamme disclaimer erbij is garantie op een slotje...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.