Alternatief Avi Preview

Pagina: 1
Acties:

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-08 13:34

mickjuh

Good news everyone!

Topicstarter
Tweakers,

Ik ben sinds gister bezig met het downloaden van het filmpje van de Amerikaanse kerel die HL 2 in 3 uur uitspeelde. Echter schiet dit niet echt op. De totale grootte is 1,5 GB. Daarvan heb ik nog maar 500MB binnen. Ik kan niet wachten om alvast even een klein stukje te bekijken.

Ik probeer de avi file in avipreview te openen. Meestal laadt hij dan ook al het gedeelte wat je hebt binnen gehaald. Helaas nu dus niet en geeft een 0x800 error dat het geen goed formaat is :/

Heeft iemand een alternatief op dit oude progje? Misschien een progje waarvan ik al wel een stuk kan previewen...

Thanks! :)

Verwijderd

VLC media player

Groeten

• ACID-dude
  • Laatst online: 18-06 19:01

ACID-dude

Make More Music!

Misschien helpt het om dat bestand even door Video-Fixer te gooien?

edit:
^^ en VLC inderdaad

[ Voor 20% gewijzigd door ACID-dude op 10-12-2004 19:26 ]

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 00:28
Ook MPC doet halve files vaak goed afspelen. http://sourceforge.net/projects/guliverkli/

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Topicstarter
Ik download overigens de file met BitTorrent...

VLC zegt dat het bestand maar 3 seconden is. Je ziet hem lopen maar je krijgt geen beeld. De videofixer zegt "can not fix"...

Ga nu MPC proberen...

*edit*

MPC zegt "cannot render the file" :/

[ Voor 14% gewijzigd door mickjuh op 10-12-2004 19:38 ]

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

De film is onderverdeeld in geluid en beeld en het kan zo zijn dat tie nu alleen geluid binnenhaald en nog maar 3 seconden beeld heeft binnengehaald. En dat ligt niet aan jouw computer of je software maar de wijze waarop die file gecomprimeerd is.

Self reflection is the school of wisdom

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Topicstarter
Het vreemde is dat hij ook geen geluid afspeelt... Je ziet dat hij nog maar 3 seconden heeft in VLC. Daarna kapt hij ook. Maar ik heb 1/3 van de film binnen dus je zou zeggen dat je dan ook al iets meer als 3 seconden zou moeten zien.

Maargoed, ik denk dat ik maar gewoon moet wachten ;( Jammer. In ieder geval bedankt voor de progjes :) Misschien dat ze later een keer van pas komen! _/-\o_
Pagina: 1