A friend is one who knows us, but loves us anyway.
In ieder geval - die melding is niet speciaal gerelateerd aan je vraag en je geeft te weinig informatie om echt te kunnen zeggen ofdat het aan je cd-rom ligt of niet.
Als je nou echt heel graag je bios in gaat, dan snap ik niet waarom je dit topic in Windows Operating Systems geopend hebt, jouw bios draait geen Windows dus dan hoort je topic hier niet thuis.
Als je gewoon je probleem met je boot.ini opgelost wilt hebben, moet je eens zoeken op 'boot.ini missing' om een idee te krijgen wat daadwerkelijk je probleem is?
In ieder geval - ik pas je topic titel eventjes aan
btw, wat een ** singature heb je, maar goed, dat moet je zelf weten...
remember your end, someone owns us
Verwijderd
Open de PC, zoek een platte batterij, haal deze eruit ,wacht dan 15 à 30 minuten, druk hem er weer in, start op en meestal is het wachtwoord eraf.
Andere Methodes:
Download Killcmos van internet en draai dit programma Utility Geek.COM
Naast de batterij vind je een jumper met 3 pinnen. Haal de jumper van pin 1 / 2 af, en plaats deze op 2 / 3. Zet je pc aan, sluit netjes af, en zet de jumper weer op 1 / 2
Probeer de universele wachtwoorden
rechtstreeks van http://www.tweakzone.nl/tweaks/306
ik moet er even op studeren
p.s. xp start uiteindelijk dus wel op
en ik heb zelf nooit een wachtwoord aan die bios gegeven
[ Voor 25% gewijzigd door Oysterhoys op 10-12-2004 19:24 ]
als hij van de CD-ROM wil starten moet je even je opstartvolgorde wijzigen in een volgorde met de HDD erin (liefst eerst i.v.m. snelheid, maar hoeft niet)
edit: te laat........
[ Voor 3% gewijzigd door Krisp op 10-12-2004 19:27 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
ik probeer de tip om de batterij er 15 minuten uit te laten en dan terug te stoppen
edit : hey verrek nu zie ik nog een jumper ! ik ga die omzetting nu ook even proberen
[ Voor 22% gewijzigd door Oysterhoys op 10-12-2004 19:41 ]
en.. er wordt verder wel goed opgestart, alleen een beetje storend
Verwijderd
En ben je al op het idee gekomen te kijken wat er in je boot.ini staat ?Oysterhoys schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:54:
Nu kom ik inderdaad in de bios en heb ik de volgorde verandert in c/cd-rom/a, maar de foutmelding blijft: ongeldige boot.ini, er wordt opgestart van c:/windows..
en.. er wordt verder wel goed opgestart, alleen een beetje storend
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.